BK NK Marathon Grez Doiceau 28/9

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

starten bij de funrijders.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Docteur Dérailleur wrote:idiote vragen bestaan mss niet, maar ik ga hier even moeite doen:

stel: ik heb niks nada van papierkes bij, alleen een fiets, geld en goesting voor deze marathon:

a) mag ik meedoen?
b) kom ik dan ergens (achteraan, zonder erg...) in één of andere uitslag?

in de geest van bijv. AT, Cimes, ....: mix van wedstrijdrijders en gewone stervelingen

of is het incestueus (om het met een duur woordje te zeggen?)

P.S. : heel het topic doorlezen, maar is me gewoon niet duidelijk.

Bedankt al op voorhand voor de info!
Dan moet je een daglicentie nemen (het is een wedstrijd, geen TT) en bij de funriders starten. Als je aankomt, kom je in de uitslag.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ik heb een kaartje met de situatie van de start en de finish (onder voorbehoud) toegevoegd aan de 7-ZIP file, alsook de plaats van de start in de GPS track aangepast. Verder zit er ook een gps-track in CRS formaat in voor de Edge gebuikers.

Nog steeds HIER te downloaden.

Opmerkingen graag via PM
dirtymtbiker
Mountainbiker

goesting, fiets , geld

Post by dirtymtbiker »

moet men geen medisch getuigschrift kunnen voorleggen, ook als zuivere amateur ???
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

Ik heb de vraag gesteld aan de organisatie. Morgen 19/9 is er een vergadering met de BWB en zal dit besproken worden.
Ofwel een doktersattest, of zoals bij alle andere organisaties en marathons een verklaring ondertekenen dat je gezond en geschikt bent voor deze tocht.
Ik hou jullie op de hoogte.
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Vandaag enkele Nederlandsche wagens gezien in Florival,dus die mannen zijn al op verkennig.

Ook even bij Laurent geweest en die zei dat het parcour nog niet mocht uitgepijld zijn.

Ik heb me kandidaat gesteld om controle onderweg te doen,na verlof is de fut er wat uit.Als er ook maar iemand van een andere richting komt wordt zen nummer onmiddellijk afgenomen dus jullie zijn verwittigd.
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

roger wrote: Ik heb me kandidaat gesteld om controle onderweg te doen,na verlof is de fut er wat uit.Als er ook maar iemand van een andere richting komt wordt zen nummer onmiddellijk afgenomen dus jullie zijn verwittigd.
Wel niet te verwisselen met als iemand zich misrijdt hé . . .
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Ing.Frag wrote:
roger wrote: Ik heb me kandidaat gesteld om controle onderweg te doen,na verlof is de fut er wat uit.Als er ook maar iemand van een andere richting komt wordt zen nummer onmiddellijk afgenomen dus jullie zijn verwittigd.
Wel niet te verwisselen met als iemand zich misrijdt hé . . .
Nee zeker niet maar dan stuur ik hem wel terug van waar hij komt en moet hij maar de goeie weg zoeken?Als hij natuurlijk terugkomt van het te volgen parcours en is reeds bij mij gepasseerd is dat geen probleem.Enkel en alleen als hij uit de richting komt die wij kennen om af te snijden wordt hij uit koers genomen.Misschien dan ook zen gezicht met schoensmeer inwrijven zoals bij het leger dat iedereen kan zien dat hij een bedrieger is.

Vanf de 100°plaats kan het ons niet meer schelen dan bedriegt hij zichzelf maar vooral zen vrienden.
rafke79
Mountainbiker

Post by rafke79 »

laten jullie even weten op dit forum wanneer alles is uitgepijld? zou woensdag op verkenning willen gaan
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

roger wrote:
Vanf de 100°plaats kan het ons niet meer schelen dan bedriegt hij zichzelf maar vooral zen vrienden.
Waarom is dat eigenlijk dat het vanaf de 100ste plaats niet meer belangrijk is ? Is al de tweede keer dat ik dat hier lees.

Krijgen die mensen dan ook hun centen terug ?
Post Reply