BK NK Marathon Grez Doiceau 28/9
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Sunn Xtreme
- Expert
- A d r i
- Mountainbiker
Dan moet je een daglicentie nemen (het is een wedstrijd, geen TT) en bij de funriders starten. Als je aankomt, kom je in de uitslag.Docteur Dérailleur wrote:idiote vragen bestaan mss niet, maar ik ga hier even moeite doen:
stel: ik heb niks nada van papierkes bij, alleen een fiets, geld en goesting voor deze marathon:
a) mag ik meedoen?
b) kom ik dan ergens (achteraan, zonder erg...) in één of andere uitslag?
in de geest van bijv. AT, Cimes, ....: mix van wedstrijdrijders en gewone stervelingen
of is het incestueus (om het met een duur woordje te zeggen?)
P.S. : heel het topic doorlezen, maar is me gewoon niet duidelijk.
Bedankt al op voorhand voor de info!
- A d r i
- Mountainbiker
Ik heb een kaartje met de situatie van de start en de finish (onder voorbehoud) toegevoegd aan de 7-ZIP file, alsook de plaats van de start in de GPS track aangepast. Verder zit er ook een gps-track in CRS formaat in voor de Edge gebuikers.
Nog steeds HIER te downloaden.
Opmerkingen graag via PM
Nog steeds HIER te downloaden.
Opmerkingen graag via PM
-
dirtymtbiker
- Mountainbiker
goesting, fiets , geld
Post by dirtymtbiker »
moet men geen medisch getuigschrift kunnen voorleggen, ook als zuivere amateur ???
Vandaag enkele Nederlandsche wagens gezien in Florival,dus die mannen zijn al op verkennig.
Ook even bij Laurent geweest en die zei dat het parcour nog niet mocht uitgepijld zijn.
Ik heb me kandidaat gesteld om controle onderweg te doen,na verlof is de fut er wat uit.Als er ook maar iemand van een andere richting komt wordt zen nummer onmiddellijk afgenomen dus jullie zijn verwittigd.
Ook even bij Laurent geweest en die zei dat het parcour nog niet mocht uitgepijld zijn.
Ik heb me kandidaat gesteld om controle onderweg te doen,na verlof is de fut er wat uit.Als er ook maar iemand van een andere richting komt wordt zen nummer onmiddellijk afgenomen dus jullie zijn verwittigd.
Nee zeker niet maar dan stuur ik hem wel terug van waar hij komt en moet hij maar de goeie weg zoeken?Als hij natuurlijk terugkomt van het te volgen parcours en is reeds bij mij gepasseerd is dat geen probleem.Enkel en alleen als hij uit de richting komt die wij kennen om af te snijden wordt hij uit koers genomen.Misschien dan ook zen gezicht met schoensmeer inwrijven zoals bij het leger dat iedereen kan zien dat hij een bedrieger is.Ing.Frag wrote:Wel niet te verwisselen met als iemand zich misrijdt hé . . .roger wrote: Ik heb me kandidaat gesteld om controle onderweg te doen,na verlof is de fut er wat uit.Als er ook maar iemand van een andere richting komt wordt zen nummer onmiddellijk afgenomen dus jullie zijn verwittigd.
Vanf de 100°plaats kan het ons niet meer schelen dan bedriegt hij zichzelf maar vooral zen vrienden.