RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Steven, de mijne was ook niet helemaal vast op de LO, en na onderhoud met Tuning bij Cameleonbike wassie dat weer wel. Zou me dus verbazen dat dat niet zo is bij deze vork.. Cameleonbike is toch de dealer in kwestie niet nu? Anders spreektie zichzelf tegen.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Hubertje wrote:Steven, de mijne was ook niet helemaal vast op de LO, en na onderhoud met Tuning bij Cameleonbike wassie dat weer wel. Zou me dus verbazen dat dat niet zo is bij deze vork.. Cameleonbike is toch de dealer in kwestie niet nu? Anders spreektie zichzelf tegen.
Nee, het is niet bij Bruno gebeurd! Dit toch even duidelijk stellen!
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

@franco...wa kende gij nu van lefty's allee?
hou het bij orvallen,westvleteren en xcr dry's(ejjem?)
@steven...wanneer gaan we die winkel overvallen??
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

jimi wrote:@steven...wanneer gaan we die winkel overvallen??
Zie pb! :wink:

Winkel kan daar ook niks aan doen. Vrijdag werkte alles nog perfect. Zal wel een pietluttigheid zijn, maar het is gewoon zonde van de verloren tijd weer en om praktische redenen blijf ik graag zo veel mogelijk weg uit fietsshops... :-)
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ist nu opgelost of heb je gewoon een scalpel gekocht?
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Moet nog langsgaan...heb ondertussen wel ff de druk gemeten... Er zat nog geen 40 psi in... :roll: Daarmee al goed aan het knallen geweest natuurlijk, terwij ie voor mijn gewicht tussen de 70 en 100 moet staan. Naar het schijnt zat er in het begin 70 psi in... :roll: Waar is die lucht dan heen? Hopelijk is het binnenwerk niet beschadigd geraakt. Heb Bruno al om een 2nd opinion gevraagd en er scheelt wel degelijk iets. Eerst en vooral maakt de vork imo te veel mechanisch geluid bij in- en uitveren en de oliecartridge zou niet goed ontlucht zijn. Net als de vork wil inveren hoor je echt een slurpend geluid (= lucht in systeem). Ook het uitveren gebeurt in 2 stappen. Eerst zogezegd 90% en dan na een duidelijk voelbaar klikje de resterende afstand. Tevoren werkte de vork beter en zonder die bijgeluiden... Ook geconstateerd dat er allemaal van dat 88+-smeervet (heeft zo een paarse schijn) van onder de beschermkous kwam gelopen.
Bike hangt voorlopig al een week of 2 werkloos aan de muur... :( Maar ga meteen een afspraak maken om langs te gaan; dan zien ze de bike immers direct na. Alleen mijn weekends zitten altijd eivol en in de week geraak ik er niet...

To be continued...

Scalpel is voor ten vroegste 2010, heb Bruno vorige week verwittigd toen ik de nieuwe cataloog ging halen... Ligt voorlopig in de schuif, nog niet te veel in gebladerd... :P
vince 78
Mountainbiker

Post by vince 78 »

Jipla,één woord,SCHITEREND!!
Steven vd Eynde
Mountainbiker

vinciélo wrote:Jipla,één woord,SCHITEREND!!
Ast marcheert ja... :-D
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

naais terinneken =D>
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

toch schoon zo ne scalpel......
we kunnen misschien met de helft van dit forum ene bestellen en es zien hoeveel korting we krijgen?
Post Reply