BK NK Marathon Grez Doiceau 28/9

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Hemd wrote:
en je kan geen kampioen worden
Hier heb ik geen schrik voor hoor :lol: . Dat zal niet snel gebeuren.
Tenzij je de Houffamarathon rijdt want daar reed de volledige kopgroep verkeerd :wink: onder begeleiding van ne moto :wink:
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

Ik heb gezien dat het parcour nogal "compact" is, daarmee wil ik zeggen alles dicht op elkaar.
Gaat het voor de persoonlijke bevoorraders mogelijk zijn om makkelijk van plaats naar plaats te rijden, of worden er stukken baan afgezet ofzo...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

De grote wegen mogen wij zowiezo niet afzetten, enkel de wagens tegenhouden op het ogenblik dat er rijders passeren. Met de kaart en de punten die je terugvindt in het dossier dat hierboven te DL is, moet het perfect mogelijk zijn een bevoorradingsplan samen te stellen
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Misschien moet er eens iemand de test doen de dag zelf en heel stukken afsnijden.Zie dat niet goed zitten dat al die controleurs na de wedstrijd al de namen gaan vergelijken die gepasseerd zijn om zo tot een klassment te komen.Indien er geen officiele tijdsopname is met tapijten,niet een maar meerdere, dan is dat geen kampioenschap waardig.
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

Ik lees net in het reglement dat een niet licentiehouder een medisch attest moet voorleggen niet ouder dan één jaar.
Is een verklaring van ik verkeer in goede gezondheid ook goed, of moet ik echt nog langs de dokter?
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Medische attesten worden afgeleverd door een dokter.
Vermits je geen licentie hebt, waar een doktersbezoek met bijhorende testen verplicht is, dien je dus voor een equivalent te zorgen.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

roger wrote:Misschien moet er eens iemand de test doen de dag zelf en heel stukken afsnijden.Zie dat niet goed zitten dat al die controleurs na de wedstrijd al de namen gaan vergelijken die gepasseerd zijn om zo tot een klassment te komen.Indien er geen officiele tijdsopname is met tapijten,niet een maar meerdere, dan is dat geen kampioenschap waardig.
Weet je , voor de honderdste plaats heeft dat allemaal zo geen belang, de afsnijders bedriegen dan enkel zichzelf en blameren de sport die ze menen te beoefenen.

Maar wees gerust, er zal onderweg op tientallen plaatsen gecontroleerd worden. Wij kennen het parkoers en zijn lussen en weten dus perfect waar we moeten controles zetten.
Last edited by A d r i on Wed 17 Sep 2008 20:12, edited 2 times in total.
Ing.Speci
Mountainbiker

Post by Ing.Speci »

A d r i wrote:
roger wrote:Misschien moet er eens iemand de test doen de dag zelf en heel stukken afsnijden.Zie dat niet goed zitten dat al die controleurs na de wedstrijd al de namen gaan vergelijken die gepasseerd zijn om zo tot een klassment te komen.Indien er geen officiele tijdsopname is met tapijten,niet een maar meerdere, dan is dat geen kampioenschap waardig.
Weet je , voor de honderdste plaats heeft dat allemaal zo geen belang, de afsnijders bedriegen dan enkel zichzelf en blameren de sport die ze menen te beoefenen.

Maar wees gerust, er zal onderweg op tientallen plaatsen gecontroleerd worden. Wij kennen het parkoers en zijn lussen en weten dus perfect waar we moeten controles zetten.
Het is dat, en die eerste 10 weten toch wie er voor hun rijdt zenne, dus daar zullen ze niet kunnen zeuren. De rest zijn losers als ze afsnijden.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Klopt, de zogenaamde sociale kontrole.
De mannen die voor de knikkers rijden weten perfect wie er zich in hun buurt bevindt, als daar ineens een vreemde vlerk tussen verschijnt valt dat direct op, ook aan de kontroleposten.
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

idiote vragen bestaan mss niet, maar ik ga hier even moeite doen:

stel: ik heb niks nada van papierkes bij, alleen een fiets, geld en goesting voor deze marathon:

a) mag ik meedoen?
b) kom ik dan ergens (achteraan, zonder erg...) in één of andere uitslag?

in de geest van bijv. AT, Cimes, ....: mix van wedstrijdrijders en gewone stervelingen

of is het incestueus (om het met een duur woordje te zeggen?)

P.S. : heel het topic doorlezen, maar is me gewoon niet duidelijk.

Bedankt al op voorhand voor de info!
Post Reply