Tenzij je de Houffamarathon rijdt want daar reed de volledige kopgroep verkeerdHemd wrote:Hier heb ik geen schrik voor hooren je kan geen kampioen worden. Dat zal niet snel gebeuren.
BK NK Marathon Grez Doiceau 28/9
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
Misschien moet er eens iemand de test doen de dag zelf en heel stukken afsnijden.Zie dat niet goed zitten dat al die controleurs na de wedstrijd al de namen gaan vergelijken die gepasseerd zijn om zo tot een klassment te komen.Indien er geen officiele tijdsopname is met tapijten,niet een maar meerdere, dan is dat geen kampioenschap waardig.
- A d r i
- Mountainbiker
Weet je , voor de honderdste plaats heeft dat allemaal zo geen belang, de afsnijders bedriegen dan enkel zichzelf en blameren de sport die ze menen te beoefenen.roger wrote:Misschien moet er eens iemand de test doen de dag zelf en heel stukken afsnijden.Zie dat niet goed zitten dat al die controleurs na de wedstrijd al de namen gaan vergelijken die gepasseerd zijn om zo tot een klassment te komen.Indien er geen officiele tijdsopname is met tapijten,niet een maar meerdere, dan is dat geen kampioenschap waardig.
Maar wees gerust, er zal onderweg op tientallen plaatsen gecontroleerd worden. Wij kennen het parkoers en zijn lussen en weten dus perfect waar we moeten controles zetten.
Last edited by A d r i on Wed 17 Sep 2008 20:12, edited 2 times in total.
Het is dat, en die eerste 10 weten toch wie er voor hun rijdt zenne, dus daar zullen ze niet kunnen zeuren. De rest zijn losers als ze afsnijden.A d r i wrote:Weet je , voor de honderdste plaats heeft dat allemaal zo geen belang, de afsnijders bedriegen dan enkel zichzelf en blameren de sport die ze menen te beoefenen.roger wrote:Misschien moet er eens iemand de test doen de dag zelf en heel stukken afsnijden.Zie dat niet goed zitten dat al die controleurs na de wedstrijd al de namen gaan vergelijken die gepasseerd zijn om zo tot een klassment te komen.Indien er geen officiele tijdsopname is met tapijten,niet een maar meerdere, dan is dat geen kampioenschap waardig.
Maar wees gerust, er zal onderweg op tientallen plaatsen gecontroleerd worden. Wij kennen het parkoers en zijn lussen en weten dus perfect waar we moeten controles zetten.
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
idiote vragen bestaan mss niet, maar ik ga hier even moeite doen:
stel: ik heb niks nada van papierkes bij, alleen een fiets, geld en goesting voor deze marathon:
a) mag ik meedoen?
b) kom ik dan ergens (achteraan, zonder erg...) in één of andere uitslag?
in de geest van bijv. AT, Cimes, ....: mix van wedstrijdrijders en gewone stervelingen
of is het incestueus (om het met een duur woordje te zeggen?)
P.S. : heel het topic doorlezen, maar is me gewoon niet duidelijk.
Bedankt al op voorhand voor de info!
stel: ik heb niks nada van papierkes bij, alleen een fiets, geld en goesting voor deze marathon:
a) mag ik meedoen?
b) kom ik dan ergens (achteraan, zonder erg...) in één of andere uitslag?
in de geest van bijv. AT, Cimes, ....: mix van wedstrijdrijders en gewone stervelingen
of is het incestueus (om het met een duur woordje te zeggen?)
P.S. : heel het topic doorlezen, maar is me gewoon niet duidelijk.
Bedankt al op voorhand voor de info!