Mijn nieuwe aanwinsten...
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Hier is het wat te technisch aan het worden ...carbon wrap, monocoque ...
Inderdaad, die racing raphkes liggen er al af, heb mijn vertrouwde nobi nics gelegd. Ben hem deze week al twee keer gaan testrijden op het parcours van Kasterlee en ik moet zeggen dat het een vinnig fietske is...
Nu de benen nog ...
Inderdaad, die racing raphkes liggen er al af, heb mijn vertrouwde nobi nics gelegd. Ben hem deze week al twee keer gaan testrijden op het parcours van Kasterlee en ik moet zeggen dat het een vinnig fietske is...
Nu de benen nog ...
- Brunox
- Mountainbiker
carbon wrap------ alu frame gewikkeld in carbon, onderste laag alu, bovenste carbon.P wrote:Hier is het wat te technisch aan het worden ...carbon wrap, monocoque ...
Nu de benen nog ...
monocoque ----- carbon frame uit 1 deel, full carbon
Thanks , ik wist niet dat dat gedaan werd , zo een wrap...Brunox wrote:carbon wrap------ alu frame gewikkeld in carbon, onderste laag alu, bovenste carbon.P wrote:Hier is het wat te technisch aan het worden ...carbon wrap, monocoque ...
Nu de benen nog ...
monocoque ----- carbon frame uit 1 deel, full carbon