14/09/2008 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

tokki wrote:Momenteel wordt inderdaad de mogelijkheid van een chrono op de 92km onderzocht... Dit is nog geen belofte maar de mogelijkheid zit er dik in...

Bedankt en tot volgend jaar met misschien een chronorit....

Ciao
Tokki
toch goed nadenken over deze chrono, je wilt niet weten wat dit teweeg brengt :wink:

zeker oppassen met een chrono en kortere afstanden over hetzelfde traject te laten gaan, er gaan frustraties uit volgen

op alle oversteken seingevers die bevoegd zijn om het verkeer tegen te houden (of politie)...

eventueel de chrono op zaterdag (zoals Hagelandse chrono)

succes

:wink:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Inderdaag niet onderschatten. Voor 92 km chrono zult ge ongeveer 150 man nodig hebben in uw organisatie.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Chrono neemt wel een beetje de pret weg vind ik - chrono is de spierballen laten rollen en klassement rijden, terwijl het voor mij vooral om de fun te doen is. Klassement is bijzaak :drunk:

Indien jullie er toch voor gaan, laat de chrono rijders dan eerst starten in blokken ingedeeld per afstand. Kwestie van heel wat mensen frustraties te besparen :lol:
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

Ook de 92 gereden en idd op de "exclusieve" 92 stukken was het veel gemoedelijker en collegialer rijden. Ook de sfeer aan de bevoorrading van de 92 was veel rustiger en gemoedelijker. Ook al omdat het geen chronorit is. De laatste tijd regelmatig in de Ardennen marathons ed gereden en ondanks dat ik slechts rij voor een goede persoonlijke prestatie worden de stops aan de bevoorradingen tot een minimum beperkt. Hier is het is tof om relaxed te genieten van parcours, omgeving, bevoorrading en schoon volk.
Volgend jaar voor mij dus ook gene chrono aub. Zoals eerder geschreven leent dit parcours met vele oversteekplaatsen en gemeenschappelijke stukken met de korte afstanden zich niet voor zulke zaken.
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

:oops: T'ja , ik heb in Hollange vorig jaar zo'n prachtige chrono gereden , en dacht dat dat hier ook mogelijk zou moeten zijn .
Sommige onder jullie hebben er reeds meerdere gereden en ervaringen op gedaan .
Ik dank u allen voor de reeds kleine opmerkingen ; je kan er alleen maar uit leren .
Ik zal ook eens contact nemen met de mannen van Langdorp
Nu nog prijs vragen bij "Chronorace" , hopelijk overdrijven ze niet !!

DUS , DE CHRONORACERS en ANTI-CHRONORACERS MOGEN REAGEREN ; ZO KUNNEN WE AFWEGEN .......

Hartelijk Dank Brandweerman Van den Eynde Pieter
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ik sluit mij bij bovenstaande berichten aan, voor mij moet er ook geen chrono komen.
Heb de 92 km gereden in een toffe sfeer zoals die er altijd is op de langere afstanden.
Maak er voor mijn part een 100 km van ( rond getal ), maar liefst zonder koerskonijnen.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

[quote="jaro"]Ik sluit mij bij bovenstaande berichten aan, voor mij moet er ook geen chrono komen.
Heb de 92 km gereden in een toffe sfeer zoals die er altijd is op de langere afstanden.
Maak er voor mijn part een 100 km van ( rond getal ), maar liefst zonder koerskonijnen.[/quote]

het gaat hier niet over koerskonijnen (ook ik jaag graag eens achter de tijd :wink: ), maar over een streek die zich daar niet toe leent: niet zwaar genoeg zodat de gem. snelheden veel te hoog gaan liggen....te veel drukke wegen...te veel samenlopende stukken met de kortere afstanden...etc.

Neen: maak er desnoods een 150/200 km van...maar liever geen chrono
G-Stoel
Mountainbiker

Post by G-Stoel »

Heb de 52 km gedaan.
Rij wel meestal op an af naar de toertochten.
Ik ben dus ook vragende partij naar langere afstanden.
Het moet wel leuk blijven en koers moet inderdaad niet.
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Heb ook de 92 km gereden en heel tevreden. Was voor mij de 1ste keer dat ik die tocht reed en volgend jaar wil ik terugkomen maar enkel als er geen chrono tussen zit.
Liever nog een tocht van 100 à 120 km en genieten dan die chrono.
'k Vrees dat enkel de mannen en vrouwen die chrono rijden er veel plezier gaan aan hebben en de rest zal wel eens in een hoekje geduwd worden.
Bepijling : schitterend
Bevoorradingen : heel goed , vooral de 3de meer dan fantastisch ! ! !
Overal vriendelijke mensen van de organisatie.
Zoals hier al vermeld werd , rustiger rijden op de stukken die enkel voor de lange afstanden waren.
Algemeen : =D> =D> =D>
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Chronorijders tot een bepaald uur laten starten. Of groepsstart. Problem solved.
Gaat altijd voor en tegenstanders vinden.
Post Reply