14/09/2008 PERUWELZ

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Ik heb niemand zien staan,twas rond 13u dak al op de terugweg was aan een gemoedelijke snelheid van rond de 140 :oops:
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

den wakkere bakker gits wrote::cry: en dit alles heb ekik moeten missen :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
hopelijk volgende keer wel van de partij
ja bakker , kan niet altijd kermis zijn he , maar 'tis juist, je hebt inderdaad veel gemist 8)
Seeyou
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

De mannen van Peruwelz - Bernissart hadden me gevraagd opnieuw de topic voor hun tocht op te starten, en tegelijk de PR te verzorgen.
Blijkbaar was iedereen tevreden en dat doet plezier. Door de regen van zaterdag werden in laatste instantie nog drie superstukken geschrapt.

Wat de prijzen betreft van 4 en 6 euro. Het spijt me, ik heb mijn commisie mogelijk iets te hoog ingesteld.

De echten Bingo volgt in de komende week. Elke geflitste wagen of cammionet met ofwel fietsen achterop, ofwel zichtbare noppenband aan de achterruit, ofwel flyers tussen de wissers, ofwel met bestuurder in fietspakje, is goed voor 50 cent per km teveel, of mogelijk andere inbreuk. Het record staat momenteel op een donkere Saab cabrio met 174km per uur.
Verder:
- Een Mercedes C break 141 km/uur + boete telefoneren
- Een grijze Opel Astra break: spookrijdend aan 150 km/uur
- Een zilver Ford cammionet: gestopt midden de weg wegens verdwaald
- Een zwarte Citroën 4 x 4: 128 km/uur + boete roekeloos inhalen van een Mercedes cammionet
- Een donkergrijze BMW break: 138 km/u en niet in orde met zijn documenten en papieren + smaad aan de politie.
- Een zwarte BMW 3 sedan: Plassen op de openbare weg.
- Een witte beletterde Mercedes cammionet: 140 km/u maar nummerplaat onleesbaar.
- Een donkere VW GOLF: 141km/u + boete sluikstorten zadelpen.
- Een zilvergrijze Renault Espace: Uit de bosjes gehaald wegens zedenschennis.

Dankuwel

Die nieuwe Epic '09 (het goede doel) is nog een kwestie van dagen
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Motorbiker wrote:De mannen van Peruwelz - Bernissart hadden me gevraagd opnieuw de topic voor hun tocht op te starten, en tegelijk de PR te verzorgen.
Blijkbaar was iedereen tevreden en dat doet plezier. Door de regen van zaterdag werden in laatste instantie nog drie superstukken geschrapt.

Wat de prijzen betreft van 4 en 6 euro. Het spijt me, ik heb mijn commisie mogelijk iets te hoog ingesteld.

De echten Bingo volgt in de komende week. Elke geflitste wagen of cammionet met ofwel fietsen achterop, ofwel zichtbare noppenband aan de achterruit, ofwel flyers tussen de wissers, ofwel met bestuurder in fietspakje, is goed voor 50 cent per km teveel, of mogelijk andere inbreuk. Het record staat momenteel op een donkere Saab cabrio met 174km per uur.
Verder:
- Een Mercedes C break 141 km/uur + boete telefoneren
- Een grijze Opel Astra break: spookrijdend aan 150 km/uur
- Een zilver Ford cammionet: gestopt midden de weg wegens verdwaald
- Een zwarte Citroën 4 x 4: 128 km/uur + boete roekeloos inhalen van een Mercedes cammionet
- Een donkergrijze BMW break: 138 km/u en niet in orde met zijn documenten en papieren + smaad aan de politie.
- Een zwarte BMW 3 sedan: Plassen op de openbare weg.
- Een witte beletterde Mercedes cammionet: 140 km/u maar nummerplaat onleesbaar.
- Een donkere VW GOLF: 141km/u + boete sluikstorten zadelpen.
- Een zilvergrijze Renault Espace: Uit de bosjes gehaald wegens zedenschennis.

Dankuwel

Die nieuwe Epic '09 (het goede doel) is nog een kwestie van dagen

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

zalig :lol:
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

:-D
ik sta der ni tussen dat is dus al goed nieuws

ben net als mx jorgi iets na 13u daar gepasseerd en dus hopelijk [-o< stonden ze er toen nog niet

zal mij int vervolg toch wa meer inhouden
normaal rij ik altijd ruim onder de toegelaten snelheid maar aangezien de grote afstand en het feit dat ik er alleen naartoe ging had ik besloten van het rekske thuis te laten en de fiets in de koffer te gooien

met de velo langsachter op het rek zou ik geen zo'n snelheden riskeren ze of ik kom thuis zonder mtb #-o

waar zo'n rek al ni handig voor is :wink:
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

pearl jam wrote:Ze stonden op de A16-E42 in de middenberm tss de bomen
Ik denk tss afrit Brasmenil & Maubray
Al een geluk dat 'k de andere kant uitmoest :-D .
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Kan maar één ding zeggen, twas idd een vet gave tocht man :lol: :lol:
Het hoogtepunt was toch wel de voorbijvlammende zwarte Saab met 4 uitlaatpijpjes en nen trek der vanachtern =D> =D> op..., wie zou dat nu weer zijn???? #-o
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

AMG wrote: Het hoogtepunt was toch wel de voorbijvlammende zwarte Saab met 4 uitlaatpijpjes en nen trek der vanachtern =D> =D> op..., wie zou dat nu weer zijn???? #-o
:-k
Ik heb die niet gezien :lol:

Ik verlang al naar het filmpje van de tocht :bounce:
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Veel heb ik daar niet aan toe te voegen, superlatieven te kort. Traxer kwam mij heeeeel vroeg ophalen (waarvoor nog eens dank =D> ).
Wat we daar voor de wielen kregen, was opnieuw formidabel. :drunk: Alhoewel ik toch de drogere versie van vorig jaar zou verkiezen hoor!Inderdaad de Ardennen in het plat (alhoewel toch een goeie 440hm dankzij de nijdige klimmetjes ).

Het was gewoon een zaaaaaaaalige tocht! :drunk:
En een apres in het zonnetje is en blijft de max he! 8)
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Post Reply