Het was voor de werken.jodelaietie wrote: Waren de werken al begonnen op de plaats waar ze stonden ?
14/09/2008 PERUWELZ
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- OrbeaBiker
- Mountainbiker
Post by OrbeaBiker »
Wou een lovend antwoord neerpennen, maar ...
1) alles is al gezegd (denk ik)
2) dat &é'(è#µ!ç berichtje over die flitsers doet mij het ergste vermoeden. Ben hééél vlot naar huis gereden en heb eigenlijk niets gezien. Moet rond 13u15 geweest zijn. Had onlangs nog gedroomd dat ik geflitst was, maar nu zou het wel eens werkelijkheid kunnen worden.

Lichtblauw-bruin gespikkelde - over & out
1) alles is al gezegd (denk ik)
2) dat &é'(è#µ!ç berichtje over die flitsers doet mij het ergste vermoeden. Ben hééél vlot naar huis gereden en heb eigenlijk niets gezien. Moet rond 13u15 geweest zijn. Had onlangs nog gedroomd dat ik geflitst was, maar nu zou het wel eens werkelijkheid kunnen worden.
Lichtblauw-bruin gespikkelde - over & out
Last edited by OrbeaBiker on Mon 15 Sep 2008 19:43, edited 2 times in total.
-
mtb_loverke
- Mountainbiker
Post by mtb_loverke »
Dank aan de forumbikers
Zonder hun had ik dit pareltje nooit ontdekt.
Wat ne rit,wat een avontuur !
Perulwez : tot volgend jaar.
Zonder hun had ik dit pareltje nooit ontdekt.
Wat ne rit,wat een avontuur !
Perulwez : tot volgend jaar.
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Oef zal al wat schelen , want die 70km per uur de zondagnamiddag op de autostrade met 2 vakken .pearl jam wrote:Het was voor de werken.jodelaietie wrote: Waren de werken al begonnen op de plaats waar ze stonden ?
Toch goed gezien van die mannen , je organiseert eerst ne TT , zorgt ervoor dat ze allemaal ofwel flink wat modder in hun ogen hebben of piepedood zijn en dan flits je ze nog ne keer als ze naar huis gaan.
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
inderdaad een prachige tocht
kvond het wel raar dat er aan bepaalde gevaarlijke oversteken geen seingevers stonden
deze tt werd toch georganiseerd door de politie
zou het dan toch waar zijn dat die mannen niet graag werken
maar mij hoor je zeker niet klagen ondanks de mindere bepijling
kvond het wel raar dat er aan bepaalde gevaarlijke oversteken geen seingevers stonden
deze tt werd toch georganiseerd door de politie
zou het dan toch waar zijn dat die mannen niet graag werken
maar mij hoor je zeker niet klagen ondanks de mindere bepijling
ik moet daar ongeveer een uurtje eerder voorbijgevlogen zijn en heb niets gezien (kon ook niet vrees ik)pearl jam wrote:moddercrosser wrote:En waar stonden ze dan ?? 'k Ben nogal 'vlotjes' terug naar huis gekeerdpearl jam wrote:op de terugweg waren ze op de autostrade foto's ah nemen.slijkcrosserke wrote:En waar en hoe laat ongeveer? Kheb het dus weer vlaggen é.
Ze stonden op de A16-E42 in de middenberm tss de bomen
Ik denk tss afrit Brasmenil & Maubray
Tijdstip was rond 14H15 toen ik daar passeerde.
Omdat ik me niet zo goed voelde reed ik nogal ad trage kant, vandaar dat ik ze zag staan. Ze stonden goed verdoken, ik denk een blauwe fiat, een iets ouder model.
hopelijk waren ze nog bezig aan hun middagpauze kheb alleszins niets opgemerkt en ik hou men achteruitkijkspiegel wel redelijk in de gaten als ik weer eens de zware voet uithang
snelheid 170-180 ongeveer
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Heb dat blauw autootje ook zien staan. Ben wel pas na 14u vertrokken in Bernissart. 'k Dacht eerst nog, wat doet die daar op het midden van de autosnelweg, maar al snel doorgehad dat het wellicht een flitser was.
Reed toen rond de 120 (hoop ik), daar ik pas ontdekt had dat ik al in reseve stond
. Wel verrast van de vele topsnelheden hierboven...
Soit, 't was een zalige tocht en daar kan een nieuwe drinkpulhouder (kapot tijdens een val), twee kanjers van blauwe plekken en een eventuele boete niet veel aan veranderen. Nu alleen nog die bike kuisen...

Reed toen rond de 120 (hoop ik), daar ik pas ontdekt had dat ik al in reseve stond
Soit, 't was een zalige tocht en daar kan een nieuwe drinkpulhouder (kapot tijdens een val), twee kanjers van blauwe plekken en een eventuele boete niet veel aan veranderen. Nu alleen nog die bike kuisen...
Aan zij die niets hebben gezien :
Ze stonden enkele kms voorbij de afrit Peruwelz, richting doornik, nog ruim voor het begin van de werken (rond 14h30 daar gepasseerd).
Alleen kon je ze al van ver zien staan, ze hadden weinig moeite gedaan om zich te verstoppen.
Zonder al te veel problemen kunnen afremmen tot onder de toegelaten snelheid, hoewel ik ook supervlot naar huis aan het bollen was.
't is misschien maar best dat ze niet stonden om te blazen bij de afrit van de parking ginder........
Ze stonden enkele kms voorbij de afrit Peruwelz, richting doornik, nog ruim voor het begin van de werken (rond 14h30 daar gepasseerd).
Alleen kon je ze al van ver zien staan, ze hadden weinig moeite gedaan om zich te verstoppen.
Zonder al te veel problemen kunnen afremmen tot onder de toegelaten snelheid, hoewel ik ook supervlot naar huis aan het bollen was.
't is misschien maar best dat ze niet stonden om te blazen bij de afrit van de parking ginder........