14/09/2008 PERUWELZ
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Op de politierechtbank ?????????????tram4 wrote:Iemand enig idee waar de foto's verschijnen van de tocht
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Weinig aan bovenstaande commentaren toe te voegen.
Een schitterend parcours, dat ik eerlijk gezegd misschien liever in drogere omstandigheden had gereden. Conditie was er niet helemaal en op dit zware parcours wreekte zich dat wel. Niettemin was het volop genieten van deze tocht. Afzien is ook een keer leuk.
Het grote pluspunt van dit parcours is de verscheidenheid van veel leuke offroadstroken : bos, dreven, singletracks, grasstroken, zuigende zandgrond, modder, drogere stukken, beetje asfalt, ... Zelf twee keer goed tegen dek gegaan, gelukkig zonder veel erg. (Zal toch dringend eens moeten afleren om niet meer met de voorrem op af te dalen
)
Op het laatste stuk (oude terril) stikkapot. Zelfs de minste bult ging bijna niet meer. Nogal wat afgevloekt daar, gelukkig niet veel volk dan.
Tocht met een viertal steenbakkers gereden (groep mocht eigenlijk niet veel groter geweest zijn. De technische stroken laten m.i. grote groepen tegelijk niet toe) en bijzonder goed geamuseerd. Op de après was bijna de hele forumtrein al huis- en zetelwaarts, enkel nog wat frisse mensen aanwezig
)
Een schitterend parcours, dat ik eerlijk gezegd misschien liever in drogere omstandigheden had gereden. Conditie was er niet helemaal en op dit zware parcours wreekte zich dat wel. Niettemin was het volop genieten van deze tocht. Afzien is ook een keer leuk.
Het grote pluspunt van dit parcours is de verscheidenheid van veel leuke offroadstroken : bos, dreven, singletracks, grasstroken, zuigende zandgrond, modder, drogere stukken, beetje asfalt, ... Zelf twee keer goed tegen dek gegaan, gelukkig zonder veel erg. (Zal toch dringend eens moeten afleren om niet meer met de voorrem op af te dalen
Op het laatste stuk (oude terril) stikkapot. Zelfs de minste bult ging bijna niet meer. Nogal wat afgevloekt daar, gelukkig niet veel volk dan.
Tocht met een viertal steenbakkers gereden (groep mocht eigenlijk niet veel groter geweest zijn. De technische stroken laten m.i. grote groepen tegelijk niet toe) en bijzonder goed geamuseerd. Op de après was bijna de hele forumtrein al huis- en zetelwaarts, enkel nog wat frisse mensen aanwezig
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
hopelijk volgende keer wel van de partij
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
En waar stonden ze dan ?? 'k Ben nogal 'vlotjes' terug naar huis gekeerdpearl jam wrote:op de terugweg waren ze op de autostrade foto's ah nemen.
Gisteren voor de eerste keer deze rit gereden.
En het zal zeker niet bij deze keer blijven
Met licht overgewicht
en een conditie beneden pijl aan de rit begonnen.
Na een paar km's de trein al kwijt gespeeld omdat moustache in de weg lag
Gelukkig zorgde de cowboy voor wat oponthoud met ne psssssssst.
vanaf dat terug kunnen aanpikken.
Door versleten materiaal (tis het einde vant seizoen é) wat op de sukkel geraakt.
Als bij wonder vlak na de verbrokkelde trein bij de controle aangekomen.
Blijkbaar zat ik nog met wat "Ouzo"mist in mijne kop.
Nergens verkeerd gereden, niemand ingehaald en toch plots bij de kop van de tein geraakt.
Er zijn zo van die dagen é.
Ik heb me gejeund door de bossen, op singel tracks, op oude terrillekes,...
Het was gewoon FUN.
Deze is samen met Bruyelle en Waudrez-Binche de top in Henegouwen.
De rit was ook de opener voor het franse seizoen, volgende week Douvrin
En waar en hoe laat ongeveer? Kheb het dus weer vlaggen é.
En het zal zeker niet bij deze keer blijven
Met licht overgewicht
Na een paar km's de trein al kwijt gespeeld omdat moustache in de weg lag
Gelukkig zorgde de cowboy voor wat oponthoud met ne psssssssst.
vanaf dat terug kunnen aanpikken.
Door versleten materiaal (tis het einde vant seizoen é) wat op de sukkel geraakt.
Als bij wonder vlak na de verbrokkelde trein bij de controle aangekomen.
Blijkbaar zat ik nog met wat "Ouzo"mist in mijne kop.
Nergens verkeerd gereden, niemand ingehaald en toch plots bij de kop van de tein geraakt.
Er zijn zo van die dagen é.
Ik heb me gejeund door de bossen, op singel tracks, op oude terrillekes,...
Het was gewoon FUN.
Deze is samen met Bruyelle en Waudrez-Binche de top in Henegouwen.
De rit was ook de opener voor het franse seizoen, volgende week Douvrin
pearl jam wrote:Of in je brievenbus want op de terugweg waren ze op de autostrade foto's ah nemen.
En waar en hoe laat ongeveer? Kheb het dus weer vlaggen é.
- pearl jam
- Mountainbiker
moddercrosser wrote:En waar stonden ze dan ?? 'k Ben nogal 'vlotjes' terug naar huis gekeerdpearl jam wrote:op de terugweg waren ze op de autostrade foto's ah nemen.
slijkcrosserke wrote:En waar en hoe laat ongeveer? Kheb het dus weer vlaggen é.
Ze stonden op de A16-E42 in de middenberm tss de bomen
Ik denk tss afrit Brasmenil & Maubray
Tijdstip was rond 14H15 toen ik daar passeerde.
Omdat ik me niet zo goed voelde reed ik nogal ad trage kant, vandaar dat ik ze zag staan. Ze stonden goed verdoken, ik denk een blauwe fiat, een iets ouder model.
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Gepasseerd rond 13u30 daar en niets gezien , beentjes waren nog goed en reed wat vlugger dan normaal .pearl jam wrote:moddercrosser wrote:En waar stonden ze dan ?? 'k Ben nogal 'vlotjes' terug naar huis gekeerdpearl jam wrote:op de terugweg waren ze op de autostrade foto's ah nemen.slijkcrosserke wrote:En waar en hoe laat ongeveer? Kheb het dus weer vlaggen é.
Ze stonden op de A16-E42 in de middenberm tss de bomen
Ik denk tss afrit Brasmenil & Maubray
Tijdstip was rond 14H15 toen ik daar passeerde.
Omdat ik me niet zo goed voelde reed ik nogal ad trage kant, vandaar dat ik ze zag staan. Ze stonden goed verdoken, ik denk een blauwe fiat, een iets ouder model.
Moesten die mannen niet gaan ontpijlen ?
Waren de werken al begonnen op de plaats waar ze stonden ?