14/09/2008 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

hele mooie tocht, de hellingen waren beter verdeeld dan in lang-dorp (aarschot)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

De 92km afgehaspeld. Prima tocht. Alles in orde. Beetje veel asfalt af en toe maar de klims die erin zaten maakten dat wel goed. Aangepikt bij het Hilsetteam die het ideale tempo reden voor mij. Op het laatst deden de klims toch een beetje pijn in de benen. De tegenlicht zon maakten de afdalingen in het begin een beetje gevaarlijk. Niet de meest technische tocht maar wel een leuke. 1 klim was echt lastig, een lange met van die plakmodder, had het idee dat ik onderweg was met een fiets van 100kg.
Mooie natuur bij momenten, mooie landschappen en dan dat zonnetje dat ik nog niet veel gezien heb op een zondag.
stevo de slowbiker
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite magura 2007 , Thompson sub01 hydro Disc XL

Post by stevo de slowbiker »

De 52 gedaan, toch een mooi tochtje. Doe normaal liever de ardennen, voor de uitzichten en je kan daar soms echt sterven als je een heuvel opkruipt. =D> Maar een pluim voor organisatie vlotte parking, goed gepijld ( had soms ook last met te vroeg gepijld) en de bevoorradingen waren ook top =D> . Zet ik volgend jaar terug in mijn agenda. Voor allen die ik heb opgehouden sorry :oops: :oops: zal volgend weekend terug de ardennen nemen
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Prima tocht. De eerste km's ideaal om de beentjes wat op te warmen. Nadien mooi afwisselend parcours. Soms wat last met de laagstaande zon. Voortreffelijke organisatie. Na 55 km voldaan naar huis teruggekeerd.
soapwater
Mountainbiker

Post by soapwater »

Ook mijn complimenten aan de organisatie. Ik zit (een beetje te) afgepeigerd op mijn werk (zondagwerk, ze moesten het verbieden). Mooi parcours, inderdaad soms wat te vroeg met de pijltjes.
Ook mijn oprechte excuses aan de jongeman die ik per accident met de brandslang natspoot. Zoveel druk op de slang ben ik niet gewend :roll:

Grtz
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Ook de 92 gereden vandaag. Zeer koude start en een, soms zeer storende, laaghangende zon.
We mogen niet klagen natuurlijk voor de zeldzame keer dat ze schijnt op zondag.
Weinig volk op de extra lussen voor de 92.
Mooie tocht en goede bevoorradingen.
De laatste heuvels deden wel ewa zeer. :wink:

2 Leffe's is wat teveel zo rap achteréén. Voor mij toch. :-D
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Hemd wrote:De 92km afgehaspeld. Prima tocht. Alles in orde. Beetje veel asfalt af en toe maar de klims die erin zaten maakten dat wel goed. Aangepikt bij het Hilsetteam die het ideale tempo reden voor mij.
Was jij daar met je Titus, Hemd?
Ik heb aan de 2e bevoorrading iemand met een Titus zien praten met Iegenie toen we weer verder reden.
Ben niet zo sociaal om dan te stoppen en zoiets te vragen. :-D :wink:

Ik dacht nog, als ze sebiet voorbij rijden, kan ik dat fietske is tegoei bezien.
Maar jullie niet meer terug gezien.
P€T€R
Mountainbiker

Post by P€T€R »

soapwater wrote: Ook mijn oprechte excuses aan de jongeman die ik per accident met de brandslang natspoot. Zoveel druk op de slang ben ik niet gewend :roll:
:lol: Da was men bikemaat. Die kan daar wel tegen :P (Maar hij was wel serieus nat, zen kousen konde uitvringe :P )
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

ook de 52 gereje, alles dik in orde. tot de laatste 10km, een spaak kapot en derrailleur krom. den boel een bikke terug rechtgetrokken en toch nog goed kunne uitrijden, gelukkig :-D
heb genote van dees tochtje. ik kwam uiteindelijk uit op 809 hoogtemeters

volgend jaar terug
Bivy
Mountainbiker

Post by Bivy »

Inderdaad weer een perfecte organisatie van die kerels bepijling voor de bocht in de bocht en om zeker te zijn ook nog eens na de bocht. Bevoorrading top allemaal op de 73 en 92 zelfs met energiegels ed.
Ze slagen erin (nog altijd) om elk jaar te verbeteren op alle gebied en parcours bij te werken, geweldig. Heb opgevangen dat ze misschien volgend jaar ne chrono op de 92 km gaan proberen, we zien eral naar uit.
Post Reply