14/09/2008 PERUWELZ

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Man man man. Net mijn ogen open gekregen... Daar had ik wel en beitel en een hamer voor nodig...

Jiieeeeeeehhaaaaaaaa :bounce: :bounce: :bounce:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Terug van Perlewie, slechts 1 vraag spookt er door mijn hoofd. Is Motorbiker al uit Bernissart weggeraakt ? Ik heb hem 20min voor mij zien vertrekken . Groot was mijn verbazing toen ik hem zag rijden in het dorpje. nog even "geteut" maar de richting was duidelijk , hij moest en zou (nog eens ?) het lokale dorpje verkennen. Of heeft de politie van Perlewie hem definitief ingelijfd als prman tout court ?In ieder geval hij heeft er mede voor gezorgd dat vele een prachtige rit beleefd hebben. Na hun succesvolle rit van vorig jaar hebben ze er blijkbaar nog een schepje bijgedaan al dan niet onder druk van bovengenoemde. Ik heb mij echt kunnen uitleven van begin tot einde. Grand Merci à la police. Groot was mijn verbazing dat ze blijkbaar minder deelnemers hadden dan vorig jaar. Iedereen die deze gereden heeft komt toch terug , of niet ? Beter parcours kan ik niet vinden op zo'n korte afstand rijden. (35min) A l'année prochaine !!
Alweer een frigorit voorbij . Volgende frigorit 19/10 Oostrozebeke en in november een heuse frigoweek (moet nog goedgekeurd worden door het parlement ...) met 9-11-14-16 november . :drunk: :drunk:
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Ook terug thuis na een "PRACHTIGE" toertocht van de flikken uit Peruwelz. =D> =D>
Alles zat er hier wel in hé!Alleen de power is nu uit mijn lijf;lang geleden dat ik in mijn reservetankske moest gaan. #-o (en 't zat daar ook nie vele meer in :( )

Super geamuseerd.
:bounce: :bounce:
Staat al op den agenda voor volgend jaar.
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

ook terug van een prachtige ochtend

na de hele week ziek gelijk ne hond hier te zitten hoesten en snotteren gisteren besloten van tegen men gewoonte in toch es medicatie te nemen
halve doos sinutab forte's later dan toch vanmorgen vroeg uit men beddeke geraakt en besloten dat het goe genoeg was vo toch te vertrekken (aankomen da was nog ni zeker)

was nog net op tijd voor de forumbende te zien vertrekken maar int begin zat ik al met een paar opstoppingen voor me en heb de bende niet meer teruggezien

aangezien de mindere fysiek na e weekje ziekte en versleten tandwielen (chainsuck iedere 20m #-o ) besloten van toch maar de 40 te doen
had van int begin al gezelschap gevonden om mee te rijden en we zijn samen gebleven heel de tocht
ikzelf ben 2x tegen dek gegaan , mijne compaan 20x (alst ni meer was) #-o

moe maar voldaan aangekomen en tot grote verbazing was de forumbende er ook nog maar net dus samen gestart en samen aangekomen (wel met een verschil van 20km ) :oops:

dan nog ne franse socis gegeten en men dorst gelest en richting huiswaarts

morgen naar mijne fietsboer want zo kunde toch nimeer rijden
tot volgende week met beter materiaal en hopelijk betere fysiek [-o<

en perluweldingske : tot volgend jaar :bounce: [-o< :lol:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Ook terug uit Peruwelz of was het Bernissart? Doet er niet toe, het is toch dezelfde streek. Amai wat een prachtige tocht...nee wat een schitterende tocht!! Over het algemeen heb je in de meeste ritten prachtige passages afgewisseld met iets minder mooie verbindingsstukken. Hier was het laatste herleid tot maximum 5 km. De helft van de tijd reden we op schitterende, bij momenten zeer technische singletracks. Voorwaar één van de mooiste tochten die ik reeds reed. Motorbiker, bedankt voor de tip. Luc, bedankt voor de achterband en het vervangen van de cassette. =D> Tijdens de rit bleef ons groepje niet gespaard van de nodige tegenslag: drie gebroken kettingen en een lekke band, maar met een supermecanicien onder ons midden kon dit ons niet tegenhouden. Volop genoten van de streek, de technische passages en het prachtige weer. Peruwelz, bedankt en tot volgend jaar. =D> =D> =D> =D> =D>
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Leuke moddertocht, bij deze is de zomer voorbij?, waarbij iedereen zich te pletter amuseerde. De ene zat al frisser dan de andere, de andere had een paar kilo meer mee te sleuren dan de ene en nog andere hadden vandaag zin in een gratis modderbad.
Dan zat je vandaag aan het juiste adres :wink: en dat het gisteren nog geregend heeft hebben we geweten.
Een goeie test dus voor de benen en het materiaal want de 60km was niet van de poes. Voor mij mochten er meer terrils en meer speelbosjes, maar oja niet te gulzig zijn é :drunk:
Misschien 1 minpuntje, voor 6eur verwachtte ik iets op de après wanneer er slechts 2 bevoorradingen zijn onderweg. Tja, de flikken é ... als ze u niet kloten zijn ze het vergeten #-o

In ieder geval, dat het materiaal heeft afgezien bewijzen onderstaande fotos:
Image
ImageImage

Nu wachten op de camera beelden van moto1, 2 & 3

En nogmaals proficiat aan de dochter van motorbiker, die 40km uitgereden heeft :wink:
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

De commentaren van vorig jaar gelezen en de info dat 't dit jaar nog beter zou zijn, deden me nog is naar het verre Hainaut trekken. Laatste keer was de GPS-TT van Olloy 2007. Viel wat tegen, dus hoopte ik op wat beter vandaag.

En het was Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper =D> =D> =D> .
Hier rij ik graag 180km ver van mijn bed. Genoten vanaf de 1ste km's tot de laatste v/d 64km's.

Magnifieke technische singletracks, stukske bos met serieus wat slingerpaadjes km's aan een stuk, machtige terril door smalle wegeltjes, waar gelukkig steeds op tijd witte wegwijzers op de grond waren, glibberpaadjes, parkje, ... Afwisseling genoeg.

Vandaaag niks moe geworden (allez een beetje wel), puur op adrenaline gereden :P. Wel wat wennen aan deze bewegwijzering waar ge vooral naar beneden moest kijken. Toch maar 1x lichtjes verkeerde gereden, daar aan dat paadje naast autostrade rechtdoor doodlopend maisveld in, terwijl ge het supermachtige stukske juist links ernaast moest hebben.

Flikken van comité Perulwéééé, tot volgend Année :wink: .

PS. 1 minpuntje, de bewegwijzering naar 't vertrek was wel niet te vinden, daardoor stukske verkeerd omgereden, terwijl ik er met mijne neus al bijna was #-o .
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

heeeeerlijkke tocht,alles zat er in maar vooral, er zat veel van dat alles in. Wie niet goed doseerde zat er zelfs door in dat stukje "a la ooigem maar dan hoger en door de regen gevaarlijker". Vertrokken met mn buur en een paar van zn baanvrienden, die het na 20km voor de 40 gingen ipv de 60. Dan maar alleen verder gereden en genoten. De stukjes die we vorig jaar eerst hadden zaten er nu het laatst in en dat vond ik zeker even leuk. bij dde aankomst nog een dag gaan zeggen aan KAtrien, ttaxer en lichterveldenare .Proficiat mannen et merci =D> =D> .
En AMG heb ik overdreven of niet :P
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Ja.. de grote form is er duidelijk nog niet. Trouwens, ik zag dat er meerdere beslisten om de 40 te rijden. Ik ben dus niet alleen.

Falco niet meer gezien, hij zag er groen uit toen hij vertrok, dus ge kunt peinzen hoe hij er later zal uitgezien hebben... Hopelijk rijdt hij daar niet meer rond in de bossen. Zelf weer een buitelingetje gemaakt dat er mocht wezen, maar zonder erg dit keer.

Eerst samen met Korneel, later met Motorbiker & Co genoten van elke meter.

De bepijling was eigenlijk een minpuntje dit keer en 6 euro is inderdaad veel geld, maar ik had het niet willen missen, voor geen geld.!
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

dit was nog een keer een moutainbiketochtmooie single tracks echt mooi parcours
Post Reply