14/09/2008 PERUWELZ

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

1. Motorbiker
2. Slijkcrosserke
3. Jodelaietie
4. N'Oncle Sam
5. Hanzi
6. Traxer
7. Veeteeteetje
8. Veeteepepeetje
9. Chriske
10. katrien20
11. Fritsie
12. ??? aantal Steenbakkers
13. MX Jorgy
14. MM
15. ice cube
16. Ridley Rijder
17. Tobi
18. Kenny
19. Moustache
20. OrbeaBiker
21.Grote plateau
22.Kleine Plateau
23.Jason
24. Master K
25. Big One
26. Rolling Stone
27. Lisalized (dochter Motorbiker)
28. Falco Peregrinus
29.Snook12
30. Marge
31. pcrispey
32. AMG

Fantastisch, ik heb vervoer gevonden, nogmaals bedankt MX Jorgy :lol: :lol:

Ga nu snel alles klaarzetten en de beentjes wat rust gunnen na de tijdrit van deze namiddag om morgen met een dosis vol goede spirit aan de start te staan. :-D
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

ondanks het zware overaanbod aan tochten dit weekend komen er acht schaapjes naar deze tocht: 6 hebben deze tocht nog nooit gereden. #-o

Ze beseffen nog niet dat ze serieus last gaan hebben van afkickverschijnselen als ze den dezen volgend jaar niet zouden kunnen rijden :lol:
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Na het lezen van al deze positieve reacties ligt mijn verwachtingspatroon voor deze tt wel zeer hoog.
Hopelijk zal ik niet ontgoocheld zijn.
Ik kijk er alvast naar uit. Zopas fiets nog voorzien van ander schoeisel.

Ik start met B@rtm@n rond ten 8ten.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Ik heb het adres nog even geverifieerd
CENTRE OMNISPORTS DU PREAU à 7320 BERNISSART, rue des Préaux.

Dit sportcentrum moet zeker goed gekend zijn in de streek.

Je kan natuurlijk ook een andere bestuurder volgen met een fietspakje aan (Behalve één in een grijze Ford cammionet, tenzij je drie keer met een interval van 5 minuten dezelfde kerk of rotonde wil zien natuurlijk).
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Motorbiker wrote:Ik heb het adres nog even geverifieerd

Je kan natuurlijk ook een andere bestuurder volgen met een fietspakje aan (Behalve één in een grijze Ford cammionet, tenzij je drie keer met een interval van 5 minuten dezelfde kerk of rotonde wil zien natuurlijk).
En ook niet als je via de N60 vanuit Ronse komt: er is nl nog een TT in Leuze ook... niet doen, verder rijden!
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

kun je daar ook goed met hele smalle bandjes rijden ps het word lekker technie door de regen joepieeeeeeeee
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Motorbiker wrote:Ik heb het adres nog even geverifieerd

Ik ben al eens achter die camionette aangereden. We hadden al een tourrit achter de rug voor we vertrokken waren... #-o

Voor die anderen die niet geloven in GPS machientjes of die gewoon willen weten waar het is: afrit 27 op de E42, Bleharies volgen door Harchies en dan parking beginnen zoeken.
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

allee mijn gerief staat ook al klaar zie er al de hele week naar uit naar de eerste kennismaking met de nieuwe streek

seffes vroeg in men bedje kruipen en hopen dat ik tegen morgen terug genezen ben van die rotvallinge [-o<

als ge morgen ene ziet happen naar adem dat zal ik zijn

tenzij ik morgenochtend totaal niet meer adem zal ik er zijn ietske voor 8u om de start niet te missen van de trein

aankomst zal wel veel later zijn verzeker nadat ik totaal ontspoor door hoest en niesbuien #-o
b@rtm@n
Mountainbiker

Post by b@rtm@n »

zal hier ook starten met pearl jam om 8u, dit zal precies wel een tofken zijn zenne , komt mischien wel in mijn voorlopige top 3: 1: herders 130 km 2: ronse 70 km 3: kluisbergen 85 km, want heb hem nog nooit gereden en ga enkel voort op de reacties op het forum
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Met lekkere ribbetjes in mijn maagje met daarop een coupe vers fruit kruip ik nu in mijn bedje met een smile tot achter mijn oren om dan straks weer als een pattatenzak uit mijn bed te rollen om deze tocht aan te vangen...
Post Reply