12/09/2008 Gavere By Night
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vtt gavere
Had veel goesting om te komen.Is er toch wel enen op mijn werk die nog verlof vroeg voor vandaag zeker,en wel de nacht.Heb 4 dagen de vroegen gedaan en door dat ...... mag ik nu nog opdraven voor 1 nacht.Plezant is anders.'t Zal voor de volgende keer zijn.

- Herder Firmie
- Mountainbiker
Gisteren van Leuven naar Gavere afgezakt zot zijn doet geen zeer 100 km rijden voor een nacht tocht !
Mooi parcours met leuke animatie warme douches, met daarna een lekkere pannenkoek.
De bepijling vond ik persoonlijk wel het minimale kleine witte pijltjes soms niet al te duidelijk.
Toch nog gekken tegen gekomen zonder verlichting
en iemand op de grond zien liggen die zwaar gevallen was.
Mooi parcours met leuke animatie warme douches, met daarna een lekkere pannenkoek.
De bepijling vond ik persoonlijk wel het minimale kleine witte pijltjes soms niet al te duidelijk.
Toch nog gekken tegen gekomen zonder verlichting
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Voor mij is niet zozeer het parcours van belang, maar wel de aankleding van het tochtje. Ik herinner me de kaarsjes in flessen, de ronddraaiende lampjes, het brandend hout, de zegening of we allen braaf waren, de groene lichttunnel met de hangende spanbanden en enkele tuinen met sfeerverlichting, de schaarsverlichte bevoorrading, enz. Tof en leuk.
Ik heb mijn goede ziel nog eens getoond en die biker die al na een km of 2 met een gebroken ketting stond, geholpen met het monteren van een powerlinkje.
Hij had ook geen helm op
, noch verlichting
... allemaal vergeten door de drukte zei ie ...
Tja, ik had nen Valeir verdiend en dat is wat telt
Met mijn ledverlichting is het niet altijd evident om duidelijk de weg te zien. Eenmaal een spoor gekozen is het dat volgen wat er ook komen zal. Soms een put of een diepe plas. Er lag véél modder. Er was zelfs een stuk waar we voet aan grond moesten zetten. Ik heb twee bikers de mais zien induiken, zonder erg gevolg, en ze konden er hartelijk om lachen. Ik vind het een beetje beangstigend om nu al zo veel modder te zien. En zeggen dat de winter nog niet begonnen is. Dat belooft niet veel goeds vrees ik
Maar het hoogste fungehalte van zo'n avondritje is inderdaad altijd den après...
Lekkere Valeir, pannenkoeken en pitta's. Herders weten waarom
Laat St-Maria-Hoorebeke (en de Leffe) nu maar snel komen
Ik heb mijn goede ziel nog eens getoond en die biker die al na een km of 2 met een gebroken ketting stond, geholpen met het monteren van een powerlinkje.
Hij had ook geen helm op
Met mijn ledverlichting is het niet altijd evident om duidelijk de weg te zien. Eenmaal een spoor gekozen is het dat volgen wat er ook komen zal. Soms een put of een diepe plas. Er lag véél modder. Er was zelfs een stuk waar we voet aan grond moesten zetten. Ik heb twee bikers de mais zien induiken, zonder erg gevolg, en ze konden er hartelijk om lachen. Ik vind het een beetje beangstigend om nu al zo veel modder te zien. En zeggen dat de winter nog niet begonnen is. Dat belooft niet veel goeds vrees ik
Maar het hoogste fungehalte van zo'n avondritje is inderdaad altijd den après...
Laat St-Maria-Hoorebeke (en de Leffe) nu maar snel komen
Jeps,
Twas weer geestig de eerste avond vtt van het nieuwe "aankomend" winterseizoen. Sommige stukken waren toch wel slecht, maar toch altijd bereidbaar, denk dat we er allemaal lief uitzagen. Bij klaar lichten dag zou het me al de voeten uithangen maar de sfeer maakte het allemaal goed. Volgend jaar terug van de partij.
Twas weer geestig de eerste avond vtt van het nieuwe "aankomend" winterseizoen. Sommige stukken waren toch wel slecht, maar toch altijd bereidbaar, denk dat we er allemaal lief uitzagen. Bij klaar lichten dag zou het me al de voeten uithangen maar de sfeer maakte het allemaal goed. Volgend jaar terug van de partij.
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »