14/09/2008 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
al-star
Mountainbiker

Post by al-star »

Heb hem vorig jaar ook gereden , was wel goed ! Had toen op zaterdag toertocht van de muggenbergse stoempers in bekkevoort gereden . Dat was toen hun eerste keer en viel vree goed mee . Dit jaar vallen ze samen : met andere woorden welke doen nu #-o [-o< ? Denk toch dat die van de muggenbergse stoempers ga doen !!!!! Sorry mannen , maar als ik nog niet moe genoeg ben kom ik mischien nog een klein tochtje bij jullie maken ! :-)
Bivy
Mountainbiker

Post by Bivy »

Staat ook elk jaar op mijn kaleder ben morgen zeker van de partij voor de 92 km tochtje om de vingers van af te likken op alle gebied.
soapwater
Mountainbiker

Post by soapwater »

Ik kom ook nog een klein rondje rijden voor ik ga werken. Het is dan ook naast de deur. 't zal de 50km worden denk ik.
Enige toegangsweg: 'afrit 16'? Ik hoop dat ik er met de fiets ook kan geraken? :P

Grtz
dflament
Mountainbiker

Post by dflament »

awel, dees wordt mijne eerste TT se, dicht bij de deur en blijkbaar serieus de moeite... tzal de 40 of 52km worden voor mij...
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Ben er normaal ook tesamen met Sportyboy voor de 50

Nog enige update over de staat van het parkoer ?
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

:wink: Ik heb vandaag Zaterdag tot 16h00 nog pijlen zitten bijzetten om verkeerd rijden zeker te vermijden .
Op sommige plaatsen waren reds pijlen verdwenen ; ge ziet er zijn er die steeds denken " overal behalve aan mijn deur".
Ons parcoers is een mengeling van holle wegen , hellingen in de natuur , kassei stroken , akkerwegen . Wel is het speciaal wegens glooiingen rond Bertem , Korbeek-Dijle , Everberg .....
De E40 dwarst ons traject en maakt er twee stukken van . :) :)
Bij mooi weer , en dat krijgen we morgen , zul je HAPPY zijn met zo'n parcoers .
Alleen de regen van vorige dagen maakt het zwaarder, dus bandentype aanpassen .

De derde bevoorrading bevat oversims sportdrank , koeken en sportgells , fruit eveneens aanwezig .

Kom morgen met een glimlach , U krijgt een glimlach kado terug ... :wink:
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

soapwater wrote:Ik kom ook nog een klein rondje rijden voor ik ga werken. Het is dan ook naast de deur. 't zal de 50km worden denk ik.
Enige toegangsweg: 'afrit 16'? Ik hoop dat ik er met de fiets ook kan geraken? :P

Grtz
Met de fiets rij ik altijd langs de ring naar Gasthuisberg, aan het standbeeld ( rond punt ) rechts omhoog en je bent er.
Bivy
Mountainbiker

Post by Bivy »

Ik kom ook met de fiets, ne km of 8 opwarming en dan de 92 als het ni teveel daggeren is zie er al naar uit
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Spijtig, zit weer een hele dag op het werk.
Had wel eens een ritje in 'eigen' streek willen doen.
Ooit zal het er wel eens van komen zeker :oops:
P€T€R
Mountainbiker

Post by P€T€R »

Tocht was dik in orde. Het eerste stuk vond ik persoonlijk nogal saai, maar op 't eind wast wel fun. Ik ga hier waarschijnlijk kritiek voor krijgen, maar op sommige plaatsen vond ik de pijlen wel wa vroeg staan, ik ben en paar keer bijna de struiken in gereden :lol: . Nummer 1 afdaling was die vlak voor de 2de bevoorrading op de 52, lang en goeie flow :P .
Ook goeie locatie voort verterk trouwens, geen files bij aankomen/vertrekken en ruime parking.
Volgend jaar weer.
Post Reply