14/09/2008 PERUWELZ
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
't is toch zekers ni "rue des Préaux" in Péruwelz he, voor alle zekerheid toch wel rue Du Préau in Bernissart ! Kwestie morgen geen tijd te verliezen 
- anno53
- Mountainbiker
Als men vannacht geen bakken water uit de hemel giet, ben ik morgen ook van de partij. 'k Heb dezen tt verleden jaar ook gereden en dit was idd één van de schoonste van het seizoen. Of het 40 of 60 km wordt zal ik tijdens de tt beslissen daar dit de eerste tt is die ik ga rijden na mijn polsbreuk ('k heb eerst wat tochtjes op mijn racepaard gedaan over een minder schokkend parcours). Start voorzien rond 10u en na den tt misschien nog een beetje de streek verder verkennen: iguanodons, Newcomen, doodlopend kanaal naar Viex-Condé, porte de garde in Blaton, overblijfsels van de koolmijn Bernissart-Harchies, of les Marais d'Harchies; we zien wel.
Last edited by anno53 on Sat 13 Sep 2008 20:01, edited 1 time in total.
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
welcome back m8slijkcrosserke wrote:Ik ben ook were int land, al is het dan wel in gewijzigde (lees UITGEZETTE) versie![]()
Ik ben voor morgen nog aan het twijfelen tss mijn winter- of zomerbike.
Straks de ganse boel klaar doen, kzal dan nog wel zien welk machien er mee mag.
Morgen tegen kwart voor 8 aanwezig.
pak maar u zomervelo, anders staan we weer stil na 5km met platte banden
nee serieus, deze middag wat hoogtemeters gaan opzoeken in heuvelland en alles lag er zeer berijdbaar bij, geen baggertoestanden of whatsoever
cu morgen at 7h45
mijne gps vind "rue du préau" niet terug in bernissart wel "rue des préaux"moddercrosser wrote:'t is toch zekers ni "rue des Préaux" in Péruwelz he, voor alle zekerheid toch wel rue Du Préau in Bernissart ! Kwestie morgen geen tijd te verliezen
alsk in bernissart geraak zal ik het ook wel vinden zeker
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Voor Jason B en moddercrosser en andere twijfelaars nog :
Even nog het kaartje van op blz.4 hier erbij gehaald.
De startplaats is waar dat geel "punaiseke" staat.
Dit bevindt zich inderdaad in Bernissart en niet in Péruwelz.

Even nog het kaartje van op blz.4 hier erbij gehaald.
De startplaats is waar dat geel "punaiseke" staat.
Dit bevindt zich inderdaad in Bernissart en niet in Péruwelz.