Putte tussen Heist o/d Berg en Mechelen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

[quote="Te Voet"]Et voila het aftellen is begonnen... =D>
Toch leuk dat ze hel concreet zijn in hun info #-o

Beste,

Het is inderdaad zo dat er een lus in de gemeente Bonheiden voorzien is. Opening hiervan is voorzien begin 2009.

Groeten
Kris

Bloso inspectiedienst Antwerpen
Kris Mertens

Vorselaarsebaan 60
2200 Herentals
Tel : 014/85.96.60
Fax : 014/21.59.38
e-mail : kris.mertens@bloso.be
www.bloso.be

OPGELET:
Nieuw adres Bloso Brussel: Arenberggebouw, Arenbergstraat 5 te 1000 Brussel.

lol, inderdaad veel info da ze geve,
ma nu wete we al me zekerheid da er een effectief een lus komt he, al mag die van mij een beke sneller komen :bounce:
morgen de lus van putte eens rijde, die ligt ook ni zo ver van bij mij thuis dus :lol:
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

Te Voet wrote:
frederikc wrote:en heb je het al kunnen vinden dat weggeske?

greetz
fre
ik zit maar om de 2 weken in bonheiden als het voetbal is, dus neen, maar ik weet het nu wel te situeren :wink: thankx

wat ook handig kan zijn om je route te maken is naar de website gaan van bonheiden (www.bonheiden.be) , en daar bij de zoekmachine trage wegen invullen, hier kun je dan zowa de officiele onverharde wegen terugvinden op een kaart op pdf-formaat :wink:

zo je zit maar om de 2 weken in bonheide, van waar ben je dan ergens?
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

lol, gisteren de lus van putte gerede
nog wel tamelijke mooie omgeving maar alleen teveel op asfalt
en de enige "degelijke" klim die je had was dan natuurlijk ook op asfalt :(
maar nog wel tof voor es op los te rijden (bij tijd gebrek voor naar een beter parcour te gaan) of voor beginners die nog maar net kennis maken met deze sport, zelf ben ik nog maar een maand bezig en vond hem niet speciaal moeilijk of uitdagend :-?

hopelijk word de lus rijmenam/bonheiden en stuk beter :bounce:
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

frederikc wrote:lol, gisteren de lus van putte gerede
maar nog wel tof voor es op los te rijden (bij tijd gebrek voor naar een beter parcour te gaan) of voor beginners die nog maar net kennis maken met deze sport, zelf ben ik nog maar een maand bezig en vond hem niet speciaal moeilijk of uitdagend :-?

wat ik soms doe: het jan gaspad volgen... eigenlijk een wandelroute, maar bon... :wink:
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

en waar ligt dat pad ergens??
dan kan ik het ook eens verkennen :wink:

K10 wrote:
frederikc wrote:lol, gisteren de lus van putte gerede

wat ik soms doe: het jan gaspad volgen... eigenlijk een wandelroute, maar bon... :wink:
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

de gèshaa (grasheide) etc... denk dat er wel iets over het jan gaspad staat op de site van putte...
gewoon van die wandelroutebordjes volgen doe ik regelmatig, al moet je dan sporadisch wel je fiets ns opheffen :P
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

Te Voet wrote:

greetz
fre
ik zit maar om de 2 weken in bonheiden als het voetbal is, dus neen, maar ik weet het nu wel te situeren :wink: thankx

hey
en hoe zit et met uw toch in bonheiden?
al enige veranderingen aan toegepast?

ik heb zelf ook zo een "parcourke" uitgestippelt da ik nu al e paar keer gerede hem, wel een tof ma nog beke veel asfalt tusse maja hoe meer ge da parcour rijd hoe meer kleine wegskes/bos-/veldwegskes ge ga vinde die je anders nog eens ni zou zien he

greetz
fre
Te Voet
Mountainbiker

Post by Te Voet »

frederikc wrote:
Te Voet wrote:

greetz
fre

hey

yeps in rijmenam eigenlijk al zwaar aan het hertekenen geweest #-o
Het nu een verhouding 80- 20 offroad, asfalt...
maar vraagt nu niet hoeveel kilometers ik erin heb steken denk een 30tal ongeveer.

ik heb zelf ook zo een "parcourke" uitgestippelt da ik nu al e paar keer gerede hem, wel een tof ma nog beke veel asfalt tusse maja hoe meer ge da parcour rijd hoe meer kleine wegskes/bos-/veldwegskes ge ga vinde die je anders nog eens ni zou zien he

greetz
fre
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

Te Voet wrote:
frederikc wrote:
Te Voet wrote: ik zit maar om de 2 weken in bonheiden als het voetbal is, dus neen, maar ik weet het nu wel te situeren :wink: thankx

hey

yeps in rijmenam eigenlijk al zwaar aan het hertekenen geweest #-o
Het nu een verhouding 80- 20 offroad, asfalt...
maar vraagt nu niet hoeveel kilometers ik erin heb steken denk een 30tal ongeveer.

greetz
fre
lol, 80% offroad, klinkt alsinds lekker =P~
is wel tamelijk veel voor deze omgeving, maar zo zien we et graag he :-D, een 30km is toch al een mooi tochtje
zou zegge laat maar es wete wanneer ge et afgewerkt hebt he
en dat wegske gevonde?

greetz
fre
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Vandaag ne keer in putte gaan rijden, bij wijze van training. Ik heb het gevoel dat ik een tochtje op de baan heb gereden.

Ze hebben goed hun best gedaan, maar er zit niet veel off-road in, naar mijn mening.

Om kilometers te doen, en het toch een beetje afwisselend te houden, is van thuis uit vertrekken en dan de tocht wel een goede rit. (53km)
Post Reply