Ben altijd benieuwd als het in eigen streek is
20/09 en 21/09 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Re: 20/09 en 21/09 Ingelmunster
Post by cowboy peter »
gisteren carlos soenens gezien, en dit jaar grote wijzigingen aan het parcours!!!Baeske wrote:Kan er iemand van de Meulebeekse Trappers wat info geven over deze tocht?![]()
Ben altijd benieuwd als het in eigen streek is
alles achterste voren.
Dus eerst richting emelgem, dan klein zwitserland, richting ooigembos. vervolgs de paanders om te eindigen via meulebeke en ingelmunster.
Gekend parcours dat uitnodigt om eens goed door te vlammen behalve klein zwitserland en ooigembos, waar techneuten zich ook eens kunnen uitleven.
Na bijna een jaartje stilstand ga ik mijn paard ook nog eens de weide in jagen. D'er komt immers weer een mooi seizoen aan.
Kan er mij iemand zeggen na hoeveel km de paanders aan bod komen?
Waarschijnlijk vertrek ik aan mijn Meulebeekse deur met de velo richting inschrijving om bij de doortocht Paanders af te haken.(Beetje tijdsgebrek)
Een en ander wil dan wel zeggen dat ik beter zou beginnen met den apres om te eindigen met het begin, of iets in die goesting...
Tot zondag en veel succes met de voorbereidingen.
grtn,
Nonkel T
Kan er mij iemand zeggen na hoeveel km de paanders aan bod komen?
Waarschijnlijk vertrek ik aan mijn Meulebeekse deur met de velo richting inschrijving om bij de doortocht Paanders af te haken.(Beetje tijdsgebrek)
Een en ander wil dan wel zeggen dat ik beter zou beginnen met den apres om te eindigen met het begin, of iets in die goesting...
Tot zondag en veel succes met de voorbereidingen.
grtn,
Nonkel T
- BBstijntje
- Mountainbiker
Post by BBstijntje »
heb deze al verschillende keren gereden echt een aanrader.
tot noste weke zaterdag en zundag
grtz
tot noste weke zaterdag en zundag
grtz
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
ik kom ook af...telkenjare een goed georganiseerde tt met enthousiaste medewerkers!!
is ook ne keer prettig als je met de bike van thuis uit kunt vertrekken,'t moet nie altijd een uur in auto rijden zijn!!
start voorzien kort na de middag!!tot dan...
dingo
dingo