20/09 en 21/09 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Baeske
Mountainbiker

20/09 en 21/09 Ingelmunster

Post by Baeske »

Kan er iemand van de Meulebeekse Trappers wat info geven over deze tocht? :bounce:

Ben altijd benieuwd als het in eigen streek is =P~
O+
Mountainbiker

Post by O+ »

Dit is één van de weinige tochten aan mijn achterdeur die ik eigenlijk (door omstandigheden?) nog nooit kunnen rijden heb! Mss dit jaar beterschap ( vergeef mij Vader... [-o< ) en geraak ik daar eens :bounce: ; 't zou begot :oops:es tijd worden hé nu dat ik al 4 jaar aan het biken ben
cowboy peter
Mountainbiker

Re: 20/09 en 21/09 Ingelmunster

Post by cowboy peter »

Baeske wrote:Kan er iemand van de Meulebeekse Trappers wat info geven over deze tocht? :bounce:

Ben altijd benieuwd als het in eigen streek is =P~
gisteren carlos soenens gezien, en dit jaar grote wijzigingen aan het parcours!!!

alles achterste voren. :lol:
Dus eerst richting emelgem, dan klein zwitserland, richting ooigembos. vervolgs de paanders om te eindigen via meulebeke en ingelmunster.
Gekend parcours dat uitnodigt om eens goed door te vlammen behalve klein zwitserland en ooigembos, waar techneuten zich ook eens kunnen uitleven.
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Na bijna een jaartje stilstand ga ik mijn paard ook nog eens de weide in jagen. D'er komt immers weer een mooi seizoen aan.
Kan er mij iemand zeggen na hoeveel km de paanders aan bod komen?
Waarschijnlijk vertrek ik aan mijn Meulebeekse deur met de velo richting inschrijving om bij de doortocht Paanders af te haken.(Beetje tijdsgebrek)
Een en ander wil dan wel zeggen dat ik beter zou beginnen met den apres om te eindigen met het begin, of iets in die goesting...
Tot zondag en veel succes met de voorbereidingen.

grtn,
Nonkel T
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

heb deze al verschillende keren gereden echt een aanrader.

tot noste weke zaterdag en zundag

grtz
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

aansluitend bij soentjes tocht:

:drunk: :bounce: :drunk:

Dé kans om én soentjes tocht te rijden én kennis te maken met de gezelligste club van de streek

Image
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Zo dicht bij mijn deur (Emelgem City). Ik zal er zowel op zaterdag als zondag bij zijn in de voormiddag voor de 60 km ! Altijd gezellig bij Soentje en zijn bende. :bounce:
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

als brigandbiker ook aanwezig .
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

sorry typfoutje

als brigandsbiker ook aanwezig
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

ik kom ook af...telkenjare een goed georganiseerde tt met enthousiaste medewerkers!! =D> =D> is ook ne keer prettig als je met de bike van thuis uit kunt vertrekken,'t moet nie altijd een uur in auto rijden zijn!! :wink: start voorzien kort na de middag!!tot dan...
dingo 8)
Post Reply