Nieuwe Metallica

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Ik ben al content dat 't oude Metallica logo terug op de hoes staat :-D
en the unforgiven blijft ook maar terug kommen hè
jekke69
Mountainbiker

Post by jekke69 »

deze morgen gekocht , direct de cd speler in en genieten geblazen.............en veel kiekevel op de armen erbij
rocki
Mountainbiker

Post by rocki »

EINDELIJK!!! na de zwetten album nog is ne goeie! Ik ben echt superblij, had het niet meer verwacht.

en het coole logo is terug (hooray)
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Knap werk Metallica betere metalen van vroegerImage
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Heb alle werk van Metallica liggen.
Deze kan niet ontbreken in mijn collectie hé......Van t'weekend eens binnenspringen in 1 of andere muziekwinkel. Al moet ik toegeven dat ik maar weinig cd's meer koop. limewire is zo plezant.

De beste metallica plaat vind ik persoonlijk : the black album
Velen zullen me mss tegenspreken maar dat is MIJN persoonlijke keuze.

Doorheen de jaren zijn ze inderdaad geëvolueerd. Dat is toch normaal je kan toch niet x aantal keer dezelfde plaat maken. Je moet als muziekgroep steeds jezelf heruitvinden.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ridley Rijder wrote:
jimi wrote:ah,gitaristen op dit forum?knn mss groepeke oprichten?
Ik ben geen gitarist. Ik kan enkel het begin van nothing else mathers spelen, omdat je daar geen snaren moet voor induwen.
Ik ben wel saxofonist. Ik speel al 12 jaar 8) en het begint ondertussen wel te lukken :P .
Maar een groepke beginnen kan altijd tof zijn!
15 jaar gitaar gespeeld. Nu 3 jaar gestopt. 't Lukt nog maar de vingers zijn niet meer zo soepel als vroeger. Pearl Jam solo's komen er nu niet meer uit :(
De nieuwe Metallica staat me wel aan. Ben geen echte Metallicafan, maar toen ik vanmorgen de single op de radio hoorde heb ik 'm eens goed open gedraaid. Deed me direkt denken aan een groepke dat hier vroeger populair was, DaVinci. 't Kon wel zijn alsof die van Metallica na 15 jaar hun demo hebben vast gekregen. :-D
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Van Metallica gesproken, AC/DC hun nieuwe single is ook uit. Het nummer heet Rock 'n' Roll Train.
Het nummer is binnen gekomen op nummer 9 van de arriba lijst van de humo. The Day That Never Comes van Metallica staat daarin op 4

Normaal gezien moet je de lijst kunnen beluisteren op de humo site.
koenvools
Mountainbiker

Post by koenvools »

Wel jammer van da boekske die bij de cd zit. Al die uitgesneden graven zorgen er voor dat de teksten moeilijk te volgen zijn :oops: 't Kan natuurlijk ook aan mij liggen hé.

Voor de rest: mega album. Remembering the good old days =D>
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Nu al een paar keer volledig non stop afgeluisterd en ik vind 't precies ne mix tss. ...and justice for all en black album. Coole plaat, wel allemaal laaaaaaaange nummers... Ik vind 't precies een vervolg op justice, een dikke 20 jaar later. Goe cd'ke, fans van 't eerste uur moeten dat ding zeker in huis halen.
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

Gweñito Gafotas wrote:Nu al een paar keer volledig non stop afgeluisterd en ik vind 't precies ne mix tss. ...and justice for all en black album. Coole plaat, wel allemaal laaaaaaaange nummers... Ik vind 't precies een vervolg op justice, een dikke 20 jaar later. Goe cd'ke, fans van 't eerste uur moeten dat ding zeker in huis halen.
Echte fans van het eerste uur zijn nu ook al de 40 aan het naderen(net zoals ik dus :oops: )of zelfs daar al een stuk voorbij.
Post Reply