21/09/08 Gistel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

thijsdeschepper wrote:Ik kom normaal af voor de 75km (+ 2x 25km van Brugge naar Gistel #-o )
Da begint er al op te lijken he thijs =D>
We zorgen ervoor dat ge op de bevoorradingen genoeg nieuwe krachten kunt opslaan
Vergeet ook niet te profiteren van de après met live bandje.
Gelukkig is meestal wind-in-t-gat van Gistel naar brugge [-o< [-o< [-o<
Misschien kan je afspreken met onze 'ijzeren rik' die komt ook uit Brugge met de bike.
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

mtb'er wrote:Ik zal de 75 rijden,als weer iets of wat meevalt(niet zoals vandaag dus).
Hopelijks is t goed weer he, maar dit is t enige wat je niks kunt aan doen. Buiten eieren brengen naar d Arme Klaren.
Het parcours ligt er nog steeds goed bij .
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

wanneer word de bepijling gedaan? ik zou graag de rit doen om een beetje off road wegjes te ontdekken in en rond gistel, maar niet met de tour zelf want dan loop ik ( met een stuk in mijn voeten wass) rond op leffingeleuren #-o
frawiwi
Mountainbiker

Post by frawiwi »

jelleken wrote:wanneer word de bepijling gedaan? ik zou graag de rit doen om een beetje off road wegjes te ontdekken in en rond gistel, maar niet met de tour zelf want dan loop ik ( met een stuk in mijn voeten wass) rond op leffingeleuren #-o
Sorry Jelleke, maar de tocht wordt pas heel op t einde volledig uitgepijld.
Met de privéstukken wachten we helemaal tot op het laatste.
Begrijpbaar en ook logisch, er zitten veel privé stukken in en willen we die de volgende keer ook aanbieden , dan moeten we vermijden dat er voor en na de tocht over gereden wordt. De afspraak met de eigenaars is dat er enkel gepasseerd wordt tussen 8 u en 14 u, nadien ontpijlen we zo snel mogelijk met man en macht de rit.

Naar mijn gedacht is Leffinge leuren pas s namiddag s, misschien is onze rit een ideale ontgifter en kan je toch de rit rijden, anders mag je ook meehelpen met de bepijling. Grtjs
frawiwi
Mountainbiker

Post by frawiwi »

scott zot wrote:Kzal er zeker en vast ook zijn
kijk er al naar uit :lol: :lol: :lol: :lol:
wij ook. =D> =D> =D>
We konden vandaag weer extra km privé off road strikken om onder de wielen van je scott te schuiven. :bounce:
Magic 10
Mountainbiker

Post by Magic 10 »

wij komen ook voor de 75 km maar helaas kunnen we de bonnen niet invullen want wij hebben hier in Gent niet de weekbode of zeewacht :wink: :wink: :lol: :lol:
frawiwi
Mountainbiker

Post by frawiwi »

Tof dat jullie erbij willen zijn.
Voor de 75km kwam er gisteren toestemming om langs een kasteeltje te rijden in Eernegem, zo komt er weer een stuk offroad bij die aansluit op andere privé waar we weer een stuk kunnen aanbieden van langer dan 3 km. Nu een laatste goedkeuring en de 75 km zal uit zeker 70 a 75% off road bestaan.
1 ding is jammer voor de medewerkers, we zullen hem uit tijdsgebrek niet zelf kunnen rijden #-o #-o #-o , hopelijks kan ik zaterdag na t uitpijlen nog een stuk rijden. Dan probeer ik zondag na mijn taak ( eerste 17 km bepijling nazien ) nog de rest eens te rijden.
ladybiker
Mountainbiker

Post by ladybiker »

Ik kom waarschijnlijk ook af. :P
We beginnen met volle moed aan het winterseizoen. :lol:
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Wij komen ook af met een delegatie Choufkes om eens kennis te maken van jullie parcours.
Als het weer meezit ga ik voor 75 km en met de fiets van Leffinge heen ene terug zal toch ongeveer 93 km hebben =D>

graag tot dan :wink:
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

jelleken wrote:wanneer word de bepijling gedaan? ik zou graag de rit doen om een beetje off road wegjes te ontdekken in en rond gistel, maar niet met de tour zelf want dan loop ik ( met een stuk in mijn voeten wass) rond op leffingeleuren #-o
rijd toch maar de tour,want rijden op privedomein mag toch niet op andere dagen [-X [-X
Post Reply