Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Yep, dat was ze. :lol:
Killerbe
Mountainbiker
Location: Orbea OIZ - Thompson Full LX en misschien nog een Trek 8500

Post by Killerbe »

Hemd wrote:U lichaam eens goed laten schrikken kan geen kwaad jongen. Routine is het slechtst voor u conditie.

Gisterenmorgen ook achter ne brommer gehangen met een vrouwmens(het leken er 4) erop. Die me voorbijstak en nogal verschoot toen ik 5km verder terugvoorbijreed toen zij afdraaide :lol:.
Mijn broer pakt de laatsten tijd niet meer op heb ik al gemerkt. Terug hervallen denk ik :evil: .
Alé, nen goeie windbreeker!
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Was dinsdag ook wel grappig: ne traktor en ik naast mekaar en ni afgeven :-D

Ook wel ne sterke fietser.. zat redelijk rustig te rijden zo'n 30km/u en dan merkte ik dat er ne fietser in mijn wiel zat en dan km's trekken aan 40 ma 'm wou er ni af...

Hij belde wel mooi als er fietsers voor ons in zicht kwamen, was handig :-D
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

43km, 28.9 gem, avr heart rate 142, 400hm
met den mtb en noppenbandekes :drunk:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Alee, das nie veel trager dan met uwe reesvelo e ! Die kunt ge alvast terug verkopen dan :lol: .
FilipF
Mountainbiker
Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)

Post by FilipF »

vandaag in herentals het bos wat onveilig gemaakt , tot het boutje van men klikpedaal in men schoen het begaf :-?
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Hemd wrote:Alee, das nie veel trager dan met uwe reesvelo e ! Die kunt ge alvast terug verkopen dan :lol: .
eeeuh, ik bol daar ook wel eens graag mee!

ik heb daseffes wel twee jonge mannen doen bleiten op hunnen racevelo denk 'k, eerst vlammen om tot bij hun te geraken, tegen 30 uitblazen in hun wiel, en dan alles geven om weg te rjden tegen 33-34, da's gewoon kicken hé, de max!

Héél misschien, moest m'n cartouches beter verdelen, dat de 30gem wem mogelijk moet zijn met den mtb....
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Tuurlijk lukt dat.

Trouwens, dat is de reden dat ik met de mtb blijf rijden. De kick om racers voorbijtegaan :P
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Hemd wrote:Tuurlijk lukt dat.

Trouwens, dat is de reden dat ik met de mtb blijf rijden. De kick om racers voorbijtegaan :P
En das iet waar ze zeker ni tegen kunnen :p
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Sommigen niet nee, maar de meesten wel hoor. Af en toe rijd ik zaterdag's een baanTT en dan krijg ik toch wel positieve reacties te horen als ik hun voorbijga in een klim. Sommigen kunnen het dan idd absoluut niet verdragen en dan vindt er een kleine gezonde competitie plaats e :P . Maar ik geef toe dat ik dit fenomeen soms als mijn dagtaak toeken 8) .
Post Reply