14/09/2008 PERUWELZ

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

kenny wrote:
pearl jam wrote:Euch vraagske voor degenen die de streek daar wa kennen :

Welke banden worden er best opgelegd?
Banden met grip, dan kan je het daar niet op steken als je een klimmeke niet opgeraakt :wink:
Is de streek daar heuvelachtig? Ik dacht eerder veel bos en vals plat maar wat mij betreft steekt het niet op een heuvelke meer of minder?

Dan toch best NN van schwalbe?
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

De streek is zo goed als vlak, enkel zit er hier en daar eens een "bultje" in :wink:
Je zal wel zien, geen zorgen in maken het wordt gewoon weer een leutig tochtje :-D

Aja, met de noby's zal het wel haalbaar zijn. Maar als het kan tubless of met no-tubes
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

pearl jam wrote:
kenny wrote:
pearl jam wrote:Euch vraagske voor degenen die de streek daar wa kennen :

Welke banden worden er best opgelegd?
Banden met grip, dan kan je het daar niet op steken als je een klimmeke niet opgeraakt :wink:
Is de streek daar heuvelachtig? Ik dacht eerder veel bos en vals plat maar wat mij betreft steekt het niet op een heuvelke meer of minder?

Dan toch best NN van schwalbe?
Ben 2 weken geleden de boel daar gaan verkennen
Vals plat en veeeeeeeel bos genre nobby nic en racing ralph en zo breed mogelijke banden kiezen :wink:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

den wakkere bakker gits wrote:
Vals plat en veeeeeeeel bos genre nobby nic en racing ralph en zo breed mogelijke banden kiezen :wink:
En komt de jarigen van de dag ook af?
Proficiat hé =D> =D> =D>
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

kenny wrote:
den wakkere bakker gits wrote:
En komt de jarigen van de dag ook af?
Proficiat hé =D> =D> =D>
Sijtig genoeg niet tis hier kermis en moet teveel werken :cry:
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Vorig jaar Bléharies gereden, nu zondag den dezen, kwestie van eens
af te wisselen.
We kunnen dan efkes vergelijken. :wink:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Voor de MX'ers en andere vroege vogels.
De inschrijvingen lopen van 7u30 tot 10u30.

De prijzen zijn 2 - 4 - 6 euro voor respectievelijk 20 - 40 - 60km
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Begin deze week in "Pierlewé" gepasseerd . Opgepast voor de langslapers , autostrade E42 , een beetje buiten Doornik , is voor de helft afgesloten wegens werken en ze stonden te flitsen .
Ik geloof wel niet dat ze er zondagmorgen zullen staan , want dan hebben ze andere prioriteiten :wink:. Zorg in ieder geval dat uwen mtb zichtbaar op jullie auto staat, want dit zou wel eens als doorgangsbewijs kunnen dienen.
Is er al een verkeersplan voor de massale uittocht uit het midden van de West-Vlaanders ? Blokrijden ? Of eerst die met ne gele vlo , daarna de blauwe, enz ...
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

ben nog aan het twijfelen of ik wel ga aanzetten voor deze. Het lijstje is al zolang, en als ik nu als nr 30 moet starten weet ik niet of ik nog helemaal vooraan geraak. :^o . enkele shortcuts zullen hier zeker op hun plaats zijn :drunk: .
Hopelijk heeft de organisatie overal de nodige vergunningen aangevraagd :wink:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

jodelaietie wrote: autostrade E42 , een beetje buiten Doornik , is voor de helft afgesloten wegens werken en ze stonden te flitsen .

Is er al een verkeersplan voor de massale uittocht uit het midden van de West-Vlaanders ? Blokrijden ? Of eerst die met ne gele vlo , daarna de blauwe, enz ...
Eerst de zwarte! :wink:

Zijn die daar nu nog aan het werk. Als ik het me goed herinner, waren ze daar vorig jaar ook al bezig... #-o
Post Reply