even het probleem omschrijven:
Heb hier op het forum een framepje gekocht met de bedoeling een lichte winterbike met v-brakes samen te stellen. Het probleem is dat bij de kabelgeleiders op de bovenbuis 2 van de drie voor losse kabels zijn en de andere is voor een hydraulische leiding (waren schijfremmen op gemonteerd).
Ik heb dit over het hoofd gezien bij de aankoop omdat ik wist dat op de versie van een jaar later er 4 kabelgeleiders zijn (3 smalle en 1 brede). Daar is er dus geen probleem.
Ik weet dat er van die kleine spulletjes te koop zijn (o.a. bbb) om in een kabelgeleider te vijzen om een frame dat niet voorzien is voor hydraulische leidingen toch toe te laten deze te monteren. Ik zoek nu het omgekeerde, dus het te grote gat moet op één of andere manier kleiner gemaakt worden. Bestaat dit?
Ander vraagje: is het mogelijk om de kabel voor de achterrem volledig in een lange gain te steken of gaat dit niet werken?
bestaat dit?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Volledige buitenkabel is idd het best, zeker voor een winterfiets.
Een strapke of tape als de nokken niet passen.
Een strapke of tape als de nokken niet passen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Of je koopt een ander frame en gelijk ook ne plasma TV enz.....Donny wrote:of magura HS33 monteren...
dan heb je olieleidingen.
HS33 om in de modder te rijden is weel heeeel verstandig, dan is na 2 maand uwen hof opgehoogd van al het slijk dat ge mee naar huis brengt!!!