Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Hemd wrote:Naar het werk....1h42m 132 avg...
ging slecht precies...had me ook overslapen....en dat is niet een goede start....juist op tijd op het werk....regisseur was al aan het wachten...en dan nog douchen....nu rustig materiaal inladen (ben videomonteur)..en dan erinvliegen...het is een katholiek programme voor vandaag...dus ik kan straks geheiligd naar huis fietsen :lol:
gematigd beginnen om met een bommeke te eindigen hé :wink:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

T'is geen bommeke geworden. Langer moeten werken, tot 19h. Het was dus te verwachten dat ik een hongerklopke ging krijgen en wat voor een hongerklop...ijl in het hoofd, precies in trance aan het rijden.
Toch nog een 1H34m eruit kunnen persen aan 141avg waarvan een 40min. in den donkere. Het eten achteraf smaakte dubbel zo hard.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Hemd wrote:T'is geen bommeke geworden. Langer moeten werken, tot 19h. Het was dus te verwachten dat ik een hongerklopke ging krijgen en wat voor een hongerklop...ijl in het hoofd, precies in trance aan het rijden.
Toch nog een 1H34m eruit kunnen persen aan 141avg waarvan een 40min. in den donkere. Het eten achteraf smaakte dubbel zo hard.
=D>

ik ben vandaag bezig met nen laatste "systems check" van m'nen mtb.

43km 400hm 26.6gem 139HR da's 0.3km/u rapper dan eergisteren
met den racevelo op exact hetzelfde parcour... :drunk:

XT2008 groep, werk perfekt! schakelt als boter! 8)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Als je nu straks 31,5km/h rijd met uwe bad boy, dan stop ik met fietsen :lol: .
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Gisteravond nog rap 20 km op de mtb gaan knallen op de weg; avs een onverhoopte 30.2!!
Nog achter een baanfietsertje gehangen, maar die werd wa ambetant en kneep de remmen toe #-o
Gewoon efkes afreageren, zware dag op het werk, veel stress! :lol:
Toch nog last van de valpartijen in Diest vorige zondag, knie stijf, heupen en rug precies vast.
En dan in het laat nog begonnen aan het strippen van mijn "oude" Delira.
Dat wordt een leuk projectje voor de winter, beetje kloten in mijn tuinhuis, good fun! :drunk:
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Hemd wrote:Als je nu straks 31,5km/h rijd met uwe bad boy, dan stop ik met fietsen :lol: .
't is te zien wa de beentjes zeggen, ma'k zou der wel eens voor durven gaan.... :-)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Gisteravond nog rap 20 km op de mtb gaan knallen op de weg; avs een onverhoopte 30.2
howhowhowhow...kalmer aan gij vanaf nu :lol: . Zo snel is echt niet goed.
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Ik had nog naar uw broertje gebeld, maar die pakte niet op.
Ik moest wel zo snel rijden, het werd donker! :lol: :lol: :lol:

Nee, ik schrok zelf ook wel een beetje, maar da stuk achter die baanjanet ging rond de 37-38, dus da pimpt de gem. snelheid wel wat op hé.

Wss het slechtsta dat je kan doen, zo kort heel snel gaan rijden zonder opwarming whatsoever, maar het moest er echt efkes uit 8)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

U lichaam eens goed laten schrikken kan geen kwaad jongen. Routine is het slechtst voor u conditie.

Gisterenmorgen ook achter ne brommer gehangen met een vrouwmens(het leken er 4) erop. Die me voorbijstak en nogal verschoot toen ik 5km verder terugvoorbijreed toen zij afdraaide :lol:.
Mijn broer pakt de laatsten tijd niet meer op heb ik al gemerkt. Terug hervallen denk ik :evil: .
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Hemd wrote:U lichaam eens goed laten schrikken kan geen kwaad jongen. Routine is het slechtst voor u conditie.

Gisterenmorgen ook achter ne brommer gehangen met een vrouwmens(het leken er 4) erop. Die me voorbijstak en nogal verschoot toen ik 5km verder terugvoorbijreed toen zij afdraaide :lol:.
Mijn broer pakt de laatsten tijd niet meer op heb ik al gemerkt. Terug hervallen denk ik :evil: .
was 't de dees?

Image
Post Reply