fietscursus

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Mirlong1
Mountainbiker

Re: fietscursus

Post by Mirlong1 »

JurgenG wrote:
WoodWheel wrote:Bij Velomobile in Roeselare kan je ook workshops. Dit zijn workshops van 1 dag. Je hebt beginners en gevorderden. Bij beginners leer je nog banden stoppen. Bij gevorderden gaat het voornamelijk over 'gevorderd' onderhoud. Crank smeren, remmen afstellen, versnellingen afstellen, ...
Ik heb zelf de gevorderden workshop gevolgd en ik vond het heel interessant. En voor de prijs van 15€ kan je niet sukkelen.
Inderdaad, heb ik ook gevolgd en ben er zeer tevreden over. Hun website is http://www.velomobile.be
Dit lijkt me wel iets goed :bounce:
Niet iedereen heeft de tijd om 2 jaar naar de avondschool te gaan.
Ga ik zeker onthouden.

John.
RockShark
Kerstman

Re: fietscursus

Post by RockShark »

Mirlong1 wrote:
JurgenG wrote:
WoodWheel wrote:Bij Velomobile in Roeselare kan je ook workshops. Dit zijn workshops van 1 dag. Je hebt beginners en gevorderden. Bij beginners leer je nog banden stoppen. Bij gevorderden gaat het voornamelijk over 'gevorderd' onderhoud. Crank smeren, remmen afstellen, versnellingen afstellen, ...
Ik heb zelf de gevorderden workshop gevolgd en ik vond het heel interessant. En voor de prijs van 15€ kan je niet sukkelen.
Inderdaad, heb ik ook gevolgd en ben er zeer tevreden over. Hun website is http://www.velomobile.be
Dit lijkt me wel iets goed :bounce:
Niet iedereen heeft de tijd om 2 jaar naar de avondschool te gaan.
Ga ik zeker onthouden.

John.
Ik ook, eens kijken of de 4de november past :-D
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

Het leuke bij Velomobile is dat je ook je eigen fiets mag meenemen zodat de eventuele problemen meestal meteen opgelost worden tijdens de les.
ezechiel
Mountainbiker

Re: Fietscursus

Post by ezechiel »

ik ben begonnen met de opleiding bij cvo roeselare. Wel interessant.
Post Reply