Als de ondergrond nat is zal het daar inderdaad een tour de force worden
BK NK Marathon Grez Doiceau 28/9
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Accro Bike ken ik niet
maar als ik het plannetje bekijk herken ik toch wel stukken van de verschillende tt's die in de omgeving plaatsvinden. Haasrode, Bierbeek, Meerdael Classic, ... en de chrono van Pietrebais zitten allemaal in die streek. Nu zondag nog eens gaan "verkennen" op de tt van de brandweer van Leuven. Vorig jaar ook gereden en schitterende organisatie.
. En ook de wind kan tussen die velden stevig uithalen.
-
redbiker
- Mountainbiker
@Stijnie,
ik heb ook geen licentie dit jaar, maar dit omdat ik ooit eens als eerste over de meet wou gereden hebben voordat ik naar de fun A overstap, waar dit misschien nooit meer gebeurd.
Uit protest geen vergunning nemen lijkt me gek, want je betaald toch iedere wedstrijd je dagvergunning, waardoor je uiteindelijk over het ganse jaar gezien de bond toch veel meer gesponsord hebt?
Iig, ik ga dus wsl volgend jaar een licentie nemen, want het heeft toch wel wat voordelen...
ik heb ook geen licentie dit jaar, maar dit omdat ik ooit eens als eerste over de meet wou gereden hebben voordat ik naar de fun A overstap, waar dit misschien nooit meer gebeurd.
Uit protest geen vergunning nemen lijkt me gek, want je betaald toch iedere wedstrijd je dagvergunning, waardoor je uiteindelijk over het ganse jaar gezien de bond toch veel meer gesponsord hebt?
Iig, ik ga dus wsl volgend jaar een licentie nemen, want het heeft toch wel wat voordelen...
- A d r i
- Mountainbiker
Ik heb een extra document toegevoegd aan de ZIP file, met daarin een paar passages waar het parkoers door een min of meer bebouwde kom trekt. Op die manier kunnen supporters en helpers hun helden volgen.
Ook een lichtjes aangepaste versie van de GPX file met een paar stukjes waar Mapsource naast de weg ging, eruit gehaald.
Je kan deze ZIP file nog steeds HIER downloaden.
Het parkoers is volgens GPS 89.5km maar zal in de praktijk wel boven de 90km zitten. De positieve hoogtemeters bedragen 1200.
Voor het aantal bevoorradingen wachten we nog op de Bond maar wij hebben er 3 voorgesteld, op resp. 30 , 50 en 70km
Ook een lichtjes aangepaste versie van de GPX file met een paar stukjes waar Mapsource naast de weg ging, eruit gehaald.
Je kan deze ZIP file nog steeds HIER downloaden.
Het parkoers is volgens GPS 89.5km maar zal in de praktijk wel boven de 90km zitten. De positieve hoogtemeters bedragen 1200.
Voor het aantal bevoorradingen wachten we nog op de Bond maar wij hebben er 3 voorgesteld, op resp. 30 , 50 en 70km