Oproep voor meer respect voor natuur en medebiker

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Mojobiker wrote:
pt3r wrote:Dit onderteken ik niet wegens te vanzelfsprekend; ik ben oud en wijs genoeg om te weten hoe ik mij moet gedragen daar heb ik geen pact voor nodig. Als we al een pact moeten ondertekenen om aan te geven dat we ons een beetje sociaal gedragen dan vind ik het ver gekomen. Wat is het volgende pact; ik beloof dat ik niemand voor de lol spontaan op zijn muil sla?
Sommigen vinden dit vanzelfsprekend, maar er zijn er blijkbaar toch die dat niet vinden. Daarom deze rubriek. Als je het op jouw manier bekijkt is gans het forum "mountainbike.be" niet nodig want ja, je kan toch alles vinden in gebruiksaanwijzingen, internet, ...

Een glas water kan half vol zijn of half leeg. Dat is zoals je het zelf bekijkt.

Mojo
Kijk degenen die dat niet vanzelfsprekend vinden ga je niet met je pact bereiken, ik laat geen kruimel afval achter wanneer ik ga fietsen en ik rij niemand van de baan en ik stop wanneer ik een andere fietser langs de kant van de weg zie staan met pech om te kijken of hij/zij misschien hulp nodig heeft. Nochthans heb ik geen pact ondertekend, ik denk gewoon dat het met gezond verstand en opvoeding te maken heeft.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Tja, PT3R, zo zemelzeiken. Het gaat hem hier helemaal niet over het ja of neen van deze topic. Ik weet enkel dat hij al 2500 keer is bekeken en we zo hopelijk enkele zieltjes tot nadenken hebben aangezet. Einde discussie.

Mojo
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

8) ... :drunk: ... close the topic, close the topic ... :drunk: ... 8)
Daan18
Mountainbiker
Location: Cube reaction Silver 2006 Reba race X0 gripshift Juicy 7

Post by Daan18 »

yep! yep!

Daan
Tronik
Mountainbiker

Post by Tronik »

I sign.

SAVE OUR PLANET, whats left of it :(

Respect for ALL creatures