Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
scott zot
Mountainbiker
Location: Cube Ltd Race 29 Mtb Pro Winner 29" Race Colnago Clx

Post by scott zot »

ducman wrote:de Gordel meegedaan, 140km (150 in't echt...) inclusief de bergskes van de finale van de RVV :drunk:
Geen last gehad van duimspijkers? :-?
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

scott zot wrote:
ducman wrote:de Gordel meegedaan, 140km (150 in't echt...) inclusief de bergskes van de finale van de RVV :drunk:
Geen last gehad van duimspijkers? :-?
nowp, héél den tijd samengereden met 2 andere mtb'ers (wel allemaal op nen racevelo) 1v/d2 heeft héél de rit kop getrokken, dienen had een moteurke in z'n benen denk 'k!
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Sjiek , 150km met dit weer...hoed af.

Morgen met fiets naart werk. Tijd om een record te breken :lol: .
Als ik zin heb tenminste.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Hemd wrote:Sjiek , 150km met dit weer...hoed af.

Morgen met fiets naart werk. Tijd om een record te breken :lol: .
Als ik zin heb tenminste.
wacht nog eens dagske! dan hebt ge beter weer en competitie! 8)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

2 dagen achter elkaar is geen probleem hoor 8) . Heb wat intehalen. Vorige week rustweekske gehad ... slechts 3h gefietst. Dus de benen staan op ontploffen nu.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Hemd wrote:2 dagen achter elkaar is geen probleem hoor 8) . Heb wat intehalen. Vorige week rustweekske gehad ... slechts 3h gefietst. Dus de benen staan op ontploffen nu.
Allrighty then, let the games begin O:)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Tromgeroffel.....@Ducman

Dus met mtb naart werk. Deze morgen, nog donker (was al een tijdje geleden dat ik nog naar het werk was gefietst, verlof etc..), nog regen gehad en windop, niet normaal zoveel wind nog. 1H45m, afstand nog steeds 45.1km, 136avg. Dus beetje ontgoocheld. Het bolde ook voor geen meter, bleek dat mijn banden nog in bosmode stonden, wat wil zeggen, 2.0bar vanvoor en 1.9 vanachter. En ik had geen pomp bij, wel een bommeke, maar daar had ik geen zin in om dat daar voor te gebruiken. Bon...dus om 18H terug naar huis en toen ging het iets beter :P . 1H30m en 3 sec. Dus het doel is bereikt...die 3 sec gun ik mezelf, had ik geen pech gehad met de hoeveelheid rode lichten en die ene keer dat ik alles heb moeten dichtsmijten of ik stak onder nen auto door weeral een onoplettendheid van slechte chauffeurs.
Nu weet ik dat het nog sneller kan, een beetje meer druk in de banden zou al helpen denk ik. :-) Heb me wel een beetje moe moeten maken 148avg. Dus steeds rond de overslagpols gereden.
Ik weet het, je gaat een slapeloze nacht tegemoet want nu kun je niet anders dan beter te doen dan ik :lol: . Morgen ga ik niet met de fiets, 1 dezer wel. Nog zeker deze week.
Slaap zacht. 8)
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Neobiker wrote:46 km, waarvan 29 in bossen en heide (Bassman als gids)....
de rest naar en van 't werk.
Spijtig dat het sneller donker wordt :cry:
Dacht dat gij een gepensioneerde mijnwerker waard :roll:
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Kort testritje met mijn nieuwe oldtimer Bertin van zo'n 35 km, ondertussen nieuw stuurlint meegepakt ervoor, nu nog klikkertjes vinden 8)
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

BASSMAN wrote:
Neobiker wrote:46 km, waarvan 29 in bossen en heide (Bassman als gids)....
de rest naar en van 't werk.
Spijtig dat het sneller donker wordt :cry:
Dacht dat gij een gepensioneerde mijnwerker waard :roll:
Sjjjjjjjuttttttttt....niks zegge, want dan gaan ze nog denken da'k' ik n'en 50 plusser ben....
Gisteren naar Peer gereden en terug tegen de strakke ZZW wind...ik dacht dat ik achteruit aan het fietsen was....
Vandaag met de madame 22 km gereden op "souplesse" via fietsroute 38, dan naar Rotem-kanaal, en dan naar huis gereden, waar ik nu op dit ogenblik ben :-D
Post Reply