yajop wrote:Das juist Scatto kan hier niks aan doen , maar kiezen wel voor deze items,niet?mtb_jonas wrote:kvin dat ook maar raar hoor ... je praat nu enkel over de externe onderdelen zoals versnellingen en zo ... dat zijn allemaal dingen waar scatto niet kan aan doen ...
Ik ben neit echt een scatto fan maar ze zijn wel degelijk (van de koersfietsen toch :p)
en dan gaan ze niet voor kwaliteit maar voor winst
hm... eum ... je bouwt bij scatto je fiets op zoals je wil. dat is het voordeel van een scatto vind ik. Ale dit heeft mijne maat toch gedaan bij zijn race fiets ... en een xt groep is een xt groep als dat nu op een scatto zit of op een speci dat is allemaal het zelfste. volgens mijn gedacht he ... zou ik de skuld bij onderhoud leggen . Ik rij nu met mijn deore groepke al 3000 km door weer en wind dit kun je enkel door hem goed te onder houden ... en van balhoofd die roest ... jach mij stuur buis van mijn tora is ook wat roest maar door eens goed in te vetten kan je dit groten deels voorkomen.
Heb je toevallig een spec lijstje van uwe maat zijne scatto? Je kan bij thompson of trek ofzo ook fietsen kopen van 350 € waar je maar 1 seizoen met doet. dat is niet skuld van een merk he
grtzzz