06/09/08 Wevelgem - Kluis - Wevelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Toelating of niet het was een marathon met :
-zeer hoog off road gehalte .(en daarvoor doen we het toch )
-duidelijke bepijling .
-verzorgde bevoorrading (waar krijg je de kans om eierkoeken te eten ? )
-parkingopvang bij aankomst .
-net genoeg wind (meer wind en ik haalde de aankomst niet )
-de man met de hamer (deze stond aan kilometer 75 dus zeer vroeg )
-een tocht waar je je eigen grenzen verlegt (of teruglegt )
-Leffe op de Kluisberg (Hilde ,een Leffe ?... En plots noemde iedereen Hilde)
-Vriendelijke bediening bij den apres .
-een funchrono net voor halverwege .
-...
Deze tocht verdiend gewoonweg veel meer respons .En om te zeggen hoe goed het wel was :Iemand die de tocht gereden had vroeg een applaus voor de organisatie waarop iedereen aanwezig in de zaal spontaan de handen op elkaar sloeg .
Proficiat !
PS:Ik verkies de WKW met de kaa van Kluisbergen (met toelating ?) boven de WKW met de Kaa van Kemmel .
Groeten van pompier !
-zeer hoog off road gehalte .(en daarvoor doen we het toch )
-duidelijke bepijling .
-verzorgde bevoorrading (waar krijg je de kans om eierkoeken te eten ? )
-parkingopvang bij aankomst .
-net genoeg wind (meer wind en ik haalde de aankomst niet )
-de man met de hamer (deze stond aan kilometer 75 dus zeer vroeg )
-een tocht waar je je eigen grenzen verlegt (of teruglegt )
-Leffe op de Kluisberg (Hilde ,een Leffe ?... En plots noemde iedereen Hilde)
-Vriendelijke bediening bij den apres .
-een funchrono net voor halverwege .
-...
Deze tocht verdiend gewoonweg veel meer respons .En om te zeggen hoe goed het wel was :Iemand die de tocht gereden had vroeg een applaus voor de organisatie waarop iedereen aanwezig in de zaal spontaan de handen op elkaar sloeg .
Proficiat !
PS:Ik verkies de WKW met de kaa van Kluisbergen (met toelating ?) boven de WKW met de Kaa van Kemmel .
Groeten van pompier !
- Moustache
- Kerstman
Ikke... Het hele verhaal met toelatingen heeft geen bal te maken met het feit of je hier hebt gereden of niet.Superformi wrote:allezzijn er nog van die forumbikers die de rit niet hebben gereden en hun zegske
willen doen
Als het verhaal van Jodelaitie klopt (en ik heb geen reden om daar aan te twijfelen) dan is het gedaan met biken op de Kluis.
Merci WKW.
Aan allen die de tocht meegereden hebben: een welgemeende dank u
!
Kort over de toestemming op de kluis:
Er kon/kan makkelijk contact opgenomen worden met ons om te weten hoe de vork in de steel zit ivm de nodige toelatingen ipv hier te zitten gissen op het forum.
Ik heb het verhaal zoals het is overgemaakt aan Jodelaietie via een pb.
Ik hoop via deze weg duidelijk te maken hoe het verhaal echt in elkaar steekt.
Kort over de toestemming op de kluis:
Er kon/kan makkelijk contact opgenomen worden met ons om te weten hoe de vork in de steel zit ivm de nodige toelatingen ipv hier te zitten gissen op het forum.
Ik heb het verhaal zoals het is overgemaakt aan Jodelaietie via een pb.
Ik hoop via deze weg duidelijk te maken hoe het verhaal echt in elkaar steekt.
- Beer van Beerst
- Mountainbiker
Post by Beer van Beerst »
Ik ga hier niet beginnen jodelen over het al dan beschikken over de nodige toelatingen. Eerlijk gezegd zijn dit mijn zaken niet. Over de rit zelf: niets anders dan lof. Dikke duim voor de inrichters; je ziet dat deze mensen weten wat een mountainbiker wil. Persoonlijk vind ik de rit naar Kluis mooier dan deze naar Kemmel maar dat is smaak en smaken kunnen verschillen. Dit is hetzelfde voor mensen maar ik wist niet dat er zoveel jankers en bleiters op dit forum zitten.
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
@ Beer van Beerst
schrijft: "Persoonlijk vind ik de rit naar Kluis mooier dan deze naar Kemmel maar dat is smaak en smaken kunnen verschillen. Dit is hetzelfde voor mensen maar ik wist niet dat er zoveel jankers en bleiters op dit forum zitten."
??????????
Je zou me een plezier doen je laatste zin even toe te lichten. Dan weten we meteen hoe zwaar de beer weegt.
schrijft: "Persoonlijk vind ik de rit naar Kluis mooier dan deze naar Kemmel maar dat is smaak en smaken kunnen verschillen. Dit is hetzelfde voor mensen maar ik wist niet dat er zoveel jankers en bleiters op dit forum zitten."
??????????
Je zou me een plezier doen je laatste zin even toe te lichten. Dan weten we meteen hoe zwaar de beer weegt.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
laat ons het zo stellen: er zijn bikers die bezorgd zijn over het al dan niet kunnen behouden van sommige tracks. Sommigen onder hen zijn zelf verantwoordelijk voor het blootleggen van vergeten paadjes, creëren van nieuwe tracks en het éénmalig openstellen van bepaalde domeinen.Beer van Beerst wrote:jankers en bleiters op dit forum.
We willen toch niet hebben dat , zoals op sommige plaatsen in limburg en antwerpen, er enkel op de bloso routes mag gereden worden - en dan nog in de juiste richting, na goedkeuring van de openbare instanties.
Toch heb ik enkele bedenkingen:
- Persoonlijk ben ik van mening dat openbare offroad van iedereen is, en dat de een ieder die een tocht organiseert hier gebruik van kan maken.
- Wat betreft privéstukken, deze kunnen enkel mits toestemming.
- Sommige privéstukken zijn echter zo kenmerkend voor bepaalde toertochten, dat je deze uit respect voor deze organisaties niet opneemt in uw eigen toertocht.
- Ik stel mij soms de vraag waarom sommige organisaties hun parcours tot 30, zelfs 40km, van de startplaats vandaan willen laten lopen. Is de streek rondom de startplaats niet uitdagend genoeg, wees dan creatief en maak ze uitdagend, en geef uw tocht een bepaalde eigenheid. Niet elke tocht kan over de Kluis of Kemmel.
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
cowboy peter wrote:Beer van Beerst wrote:jankers en bleiters op dit forum.
Toch heb ik enkele bedenkingen:
- Wat betreft privéstukken, deze kunnen enkel mits toestemming.
- Sommige privéstukken zijn echter zo kenmerkend voor bepaalde toertochten, dat je deze uit respect voor deze organisaties niet opneemt in uw eigen toertocht.
- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Dat noem ik nu eens verstandige praat waar ik mij volledig kan bij aansluiten.cowboy peter wrote: Ik stel mij soms de vraag waarom sommige organisaties hun parcours tot 30, zelfs 40km, van de startplaats vandaan willen laten lopen. Is de streek rondom de startplaats niet uitdagend genoeg, wees dan creatief en maak ze uitdagend, en geef uw tocht een bepaalde eigenheid. Niet elke tocht kan over de Kluis of Kemmel.