Die van mij gaat ook onder de 10kg komen
Corratec superbow worldcup
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Cubebiker2
- Mountainbiker
Post by Cubebiker2 »
Kwijl, kwijl, kwijl

(alleen nog nieuwe wielset)
heb daar nu ook een klein 1500km mee gereden maar nog geen speling op. het is naart schijnt wel eigen aan derailleurs met lage klemband dat die sneller speling krijgen als die met hoge klemband.Wimbeest wrote:Vette bak eigenlijk! Zo mooi passende onderdelen...
Ff vraagje, ik heb dezelfde voorderailleur en die heeft er nu nog maar 1500km opzitten. Merkt gij zelf ook een klein beetje speling daarop? Viel me op bij de mijne ... want is toch behoorlijk nieuw.
- tronn
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er
Even voor iedereen ..Het Corratec superbow worldcup frame maat 5 weegt 2.100 Kg
ik heb het frame een half jaartje terug zelf op de weegschaal gezet dus ik kan het weten.... voor de rest is dit een mega super frame.. mega stijve en super agressief sturende bike... een aanrader voor elke competitief ingestelde biker...
ik heb het frame een half jaartje terug zelf op de weegschaal gezet dus ik kan het weten.... voor de rest is dit een mega super frame.. mega stijve en super agressief sturende bike... een aanrader voor elke competitief ingestelde biker...
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Das meer dan een fully vandaag !tronn wrote:Even voor iedereen ..Het Corratec superbow worldcup frame maat 5 weegt 2.100 Kg