Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- TitaTovenaar
- Mountainbiker
Post by TitaTovenaar »
een bescheiden 20km gedaan
tijd: 56min
hartslag: 150
Op de baan met 2.25banden.
Eerst terug wat opbouwen op de baan. Vooral in afstand.
hartslag proberen laag te houden zodat er wat verbranding is.
En tegen het einde van de maand de bossen terug in.
tijd: 56min
hartslag: 150
Op de baan met 2.25banden.
Eerst terug wat opbouwen op de baan. Vooral in afstand.
hartslag proberen laag te houden zodat er wat verbranding is.
En tegen het einde van de maand de bossen terug in.
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
Mja ik heb deze middag mijn eerste tochtje gedaan te kiewiet/bokrijk.
Gewoon wat rustig gebold, had geen comp bij..vergeten.
Ik vermoed een kleine 25km aan rustig tempo.
Heb nog veel last van mijn rechterknie , meestal bergop krijg ik felle steken , maar ben nog aan het herstellen...gelukkig dat daar geen klimmekes zijn natuurlijk heh!
Nog even met een mooie bikester meegereden(van hier toevallig?!) , iemand van genk, maar kende ze niet, even gebabbeld tot we elk onze kant opgingen..was plezant ritje.
Mvg
Gewoon wat rustig gebold, had geen comp bij..vergeten.
Ik vermoed een kleine 25km aan rustig tempo.
Heb nog veel last van mijn rechterknie , meestal bergop krijg ik felle steken , maar ben nog aan het herstellen...gelukkig dat daar geen klimmekes zijn natuurlijk heh!
Nog even met een mooie bikester meegereden(van hier toevallig?!) , iemand van genk, maar kende ze niet, even gebabbeld tot we elk onze kant opgingen..was plezant ritje.
Mvg
Juist terug van een trainingstochtje in de bergjes vh Hageland.
28 km, 1h22, 100% offroad.
Averbode, Testelt en Langdorp en op het laatst nog een stukje Herselt.
Alle bergjes die de TT's uit de regio steevast aandoen nu gezwind omhoog gereden!
Gasten, als ik die op geraak, kan iedereen da (ik weeg 100 kg).
Tijdens de TT's moet ik op de helft van die heuveltjes afstappen, maar nu geen enkele keer
Als je die alleen kunt oprijden, op uw eigen tempo, zonder dat je opzij moet voor een snellere collega, en als je zelf de ideale lijn kunt uitzetten, geraak je overal ( nu ja) naar boven, daar ben ik van overtuigd.
Wss moet ik zondag weer afstappen, maa dan heb ik dit toch gehad hé
Goeie training voor Diest.
28 km, 1h22, 100% offroad.
Averbode, Testelt en Langdorp en op het laatst nog een stukje Herselt.
Alle bergjes die de TT's uit de regio steevast aandoen nu gezwind omhoog gereden!
Gasten, als ik die op geraak, kan iedereen da (ik weeg 100 kg).
Tijdens de TT's moet ik op de helft van die heuveltjes afstappen, maar nu geen enkele keer
Als je die alleen kunt oprijden, op uw eigen tempo, zonder dat je opzij moet voor een snellere collega, en als je zelf de ideale lijn kunt uitzetten, geraak je overal ( nu ja) naar boven, daar ben ik van overtuigd.
Wss moet ik zondag weer afstappen, maa dan heb ik dit toch gehad hé
Goeie training voor Diest.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Gisteren 77 km in bossen gereden, waarvan 45 in de bossen waar de Oeterdal Marathon onlangs gereden werd. In het Litzbergbos heb ik de nummer 461 gevonden in de modder (degene die zijn nummer verloren heeft mag het terug hebben hé....
gewoon adres doormailen en via de post kun je je nummer terug hebben als herinnering
Het weer was goed, lichte regen, nie te warm...als kers op de taart, de terril van Waterschei en het Station van As als apotheose....een paar Rochefort hé
doet altijd goed na zo'n solo marathon.
Vandaag 24 km om mijn benen los te krijgen, fiets route en even den terril op.
Morgen Peer kermis (vrouwke gaat met den auto) ikke met de fiets ernaar toe (zal 50 km worden als ik nog leeft)....
Alleen een min punt:
De kruisspinnen zijn er weer
En ik ben bang van spinnen, heb er een paar in mijn facade gekregen en op mijn fiets waren ze bezig hun webben te maken terwijl ik aan het crossen was !!! smerige biesten.....
gewoon adres doormailen en via de post kun je je nummer terug hebben als herinnering
Het weer was goed, lichte regen, nie te warm...als kers op de taart, de terril van Waterschei en het Station van As als apotheose....een paar Rochefort hé
doet altijd goed na zo'n solo marathon.
Vandaag 24 km om mijn benen los te krijgen, fiets route en even den terril op.
Morgen Peer kermis (vrouwke gaat met den auto) ikke met de fiets ernaar toe (zal 50 km worden als ik nog leeft)....
Alleen een min punt:
De kruisspinnen zijn er weer
En ik ben bang van spinnen, heb er een paar in mijn facade gekregen en op mijn fiets waren ze bezig hun webben te maken terwijl ik aan het crossen was !!! smerige biesten.....
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
zelfde ritje als laatste keer gedaan rond bokrijk/kiewiet, enkel ietsje rapper denkik
morgen ga ik nog eens fietsen, heb niet veel last van mijn knie ondervonden :)
Mvg
morgen ga ik nog eens fietsen, heb niet veel last van mijn knie ondervonden :)
Mvg