Scatto??

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
maxxx
Mountainbiker

Scatto??

Post by maxxx »

Hallo, Ik ben sinds vorig jaar beginnen mtb en had mij daarvoor een goedkope mtb aangeschaft, met name een hiker alverstone 500, heb eigenlijk niet veel pech gehad met deze fiets maar er begint redelijk wat slijtage te komen op de meeste onderdelen en er mag wel het een en ander vervangen worden. Nu mijn vraag; Koop ik best een nieuwe fiets of zou ik die hiker upgraden? Ik kan via m'n werk een scatto kopen aan voordelige prijzen maar mijn voorkeur gaat naar Cube. Mijn budget ligt rond de 700€. Graag zou ik wat advies hebben van jullie.
yajop
Mountainbiker

Re: Scatto??

Post by yajop »

maxxx wrote:Hallo, Ik ben sinds vorig jaar beginnen mtb en had mij daarvoor een goedkope mtb aangeschaft, met name een hiker alverstone 500, heb eigenlijk niet veel pech gehad met deze fiets maar er begint redelijk wat slijtage te komen op de meeste onderdelen en er mag wel het een en ander vervangen worden. Nu mijn vraag; Koop ik best een nieuwe fiets of zou ik die hiker upgraden? Ik kan via m'n werk een scatto kopen aan voordelige prijzen maar mijn voorkeur gaat naar Cube. Mijn budget ligt rond de 700€. Graag zou ik wat advies hebben van jullie.
mijn vriend heeft een scatto, al veeeeel spijt van,zwaar en al binnen het jaar onderdelen moeten vervangen zoals balhoofd(roest), kabels(roest), versnellingen constant bijregelen,ik zelf rij met een Cube, veeel veel beter
Bhmountainracer
Mountainbiker

Post by Bhmountainracer »

:-k #-o

Die probs op nen scatto zeer raar.

balhoofd roest enz... hmm #-o kuist diene zijne fiets met schuursponsje ofwa
Kermit
Mountainbiker

Post by Kermit »

Frame zal niet zo slecht zijn denk ik.. 8)
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Bhmountainracer wrote::-k #-o

Die probs op nen scatto zeer raar.

balhoofd roest enz... hmm #-o kuist diene zijne fiets met schuursponsje ofwa
ik bedoel die stang van de voorvork,hij is er ni tevreden van.
Bhmountainracer
Mountainbiker

Kermit wrote:Frame zal niet zo slecht zijn denk ik.. 8)
idd alles dat niet van scatto is roest dus hahah
mtb_jonas
Mountainbiker

Post by mtb_jonas »

kvin dat ook maar raar hoor ... je praat nu enkel over de externe onderdelen zoals versnellingen en zo ... dat zijn allemaal dingen waar scatto niet kan aan doen ...

Ik ben neit echt een scatto fan maar ze zijn wel degelijk (van de koersfietsen toch :p)
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Der is niets mis met de freempies van scatto, ik dacht zelfs dat ze van Belgische makel'ij', 'ei' :oops: waren. Zijn van dezelfde makers van Venturelli en xtme.
Bhmountainracer
Mountainbiker

Gespoten in belgie , frame geproduceerd int oosten om goedkoper te zijn.
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

mtb_jonas wrote:kvin dat ook maar raar hoor ... je praat nu enkel over de externe onderdelen zoals versnellingen en zo ... dat zijn allemaal dingen waar scatto niet kan aan doen ...

Ik ben neit echt een scatto fan maar ze zijn wel degelijk (van de koersfietsen toch :p)
Das juist Scatto kan hier niks aan doen , maar kiezen wel voor deze items,niet?
en dan gaan ze niet voor kwaliteit maar voor winst
Post Reply