Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Gun*666 wrote:Ik moet zaterdag werken , zondag zeker van de partij voor de 75 km he mannen =D> zal raar doen zonder hoogtemeters is een tijdje geleden :bounce: en wie weet nadien een goe foefcafféke :lol:
Dus als ik goe kan tellen zijn we nu al met 5 om zondag de 70km te doen in Overere, zijn er nog geinteresseerden?
Zal wel weeral beestig worden is normaal gezien toch een heel mooi toerke.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Voor allen die mee willen naar Berlare, de afspraak is om 8u op de parking van het Ros Beiaardcentrum te Grembergen (aan de liddl).

Stijn en Gunther weten jullie dit zijn?
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Ok, we zuller er zijn !

Tot zondag
AndyR
Mountainbiker

Post by AndyR »

Ik vertrek vanuit sint Gillis ook naar Berlare.
Hoe herken ken ik de mensen van dit topic hier :-)
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

begin te zoeken in de buurt van den toog :lol:
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

AndySasbiker wrote:Ik vertrek vanuit sint Gillis ook naar Berlare.
Als ge tijdens de rit iets voorbij ziet vliegen en ge weet niet wat.....dat zijn/waren wij 8)

2 van ons rijden met specialized, één met nen connondale lefty, 2 ridley's en nen scott.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

VTom wrote:
AndySasbiker wrote:Ik vertrek vanuit sint Gillis ook naar Berlare.
Als ge tijdens de rit iets voorbij ziet vliegen en ge weet niet wat.....dat zijn/waren wij 8)

2 van ons rijden met specialized, één met nen connondale lefty, 2 ridley's en nen scott.

Normaal gezien kan je ons herkennen aan het feit dat ik met m'n Cannondale Rush 5 op elke helling moet lossen wegens te plat ;-) morgen daarentegen gaat onze TimDC met z'n Specialized regelmatig moeten lossen omdat ik 'm vanavond ga proberen zat voeieren :evil: ssst !! niks zeggen ! :P En geef maar beuze :lol:

Nu serieus ... Ik denk dat je best tegen 8u naar Lidl Grembergen gaat en samen met de boys naar ginder rijdt.

Vandaag met Glen naar Erwetegem geweest, zeer leuke toertocht maar blijkbaar de bevoorrading gemist :evil: :cry: :roll: Het Kappitel (zie toertocht Deftinge) stond weer op't programma ... een van de mooiste stukjes van de streek vind ik persoonlijk.

Oh ja vanavond PARTY !
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Jawade dade #-o vanmorgen met de bende wisten biken in Berlare door de wind ,door de regen dwars door alles heen :lol: en er was ook geen gebrek aan modder zelle #-o ( kans op een bui amai mijn gat [-X )

Ondanks alles hebben we ons toch goed geamuzeerd en was het nog een leuke tocht =D> 68 km en avs. 21

Zeg Stijn breng mij volgende week ook is zo een pilleke mee jong =D>
Het was te merken dat dit uw favoriete weer en ondergrond was #-o heb moeten lossen =D> goe gereden =D>

Zeg mannen zou diene gast daar al uit de graskant geraakt zijn :lol:
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Gun*666 wrote:Jawade dade #-o vanmorgen met de bende wisten biken in Berlare door de wind ,door de regen dwars door alles heen :lol: en er was ook geen gebrek aan modder zelle #-o ( kans op een bui amai mijn gat [-X )

Ondanks alles hebben we ons toch goed geamuzeerd en was het nog een leuke tocht =D> 68 km en avs. 21

Zeg Stijn breng mij volgende week ook is zo een pilleke mee jong =D>
Het was te merken dat dit uw favoriete weer en ondergrond was #-o heb moeten lossen =D> goe gereden =D>

Zeg mannen zou diene gast daar al uit de graskant geraakt zijn :lol:
Hoop het voor diene gast dat hij er al uit is nu... den Tim heeft nog geprobeerd met een dikke koord aan de auto maar die camionet bewoog geen mm.

Heb thuis eens goed gekeken naar remblokjes en ben tot de vaststelling gekomen dat de achterste volledig weg waren en de voorste...ook ! sjans dat het plat was vandaag :roll: #-o

Volgende week mss naar lochristi op zaterdag, wie gaat mee ?
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ja watte pech gehad met 't weer hé mannen #-o

Volgende week zie ik Lochristi wel zitten !! :bounce:
Post Reply