Camelback: welke?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
VoodooChile
Mountainbiker

Post by VoodooChile »

zyves wrote:Heeft er iemand ervaring met MC Kinley hydropacks? Kost maar 16€ in de intersport. Of beter wat meer geven voor een North Face of Camelbak? Heeft er iemand de North Face Bullhead?
niet de bullhead, wel de hammerhead en zeer tevreden van.
In de berghut in Hamme (ik weet niet of dat ver is voor jou) krijg je 10% als je via internet/mail besteld en kost hij 72€, da's bijna 20€ verschil tegenover een M.U.L.E voor een (in mijn mening) soortgelijke rugzak.
JurgenG
Mountainbiker

Smartube

Post by JurgenG »

Ik heb nu al 2 ritten gedaan met deze en ben er zeer tevreden over.

Niet echt een camelback maar het principe is hetzelfde behalve dat je niet moet afwassen of in de diepvriezer steken.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Ik prefereer toch ook propere bidons ze :oops:
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

bartoli wrote:Ik heb al gemerkt dat als je iets besteld uit de US, en het kost meer dan 50$, dat er dan douanekosten bijkomen (te betalen in postkantoor). Blijf je onder de 50$, dan komen er geen kosten bij.

Ik spreek nu wel over cd's en dvd's, maar voor andere spullen kan dat blijkbaar ook gelden... begin van't jaar voor 47$ cd's, die zaten gewoon in de bus. Vorige maand 54$ cd's, 10€ erbij voor douanekosten (daar gaat m'n winst)
bestel regelmatig fietsgerief via Ebay uit de States & tot op heden op nog geen enkel item moeten bijbetalen ... [-o<

controle gebeurt mss 'n beetje at random ??
adrenalinerush
Mountainbiker

Post by adrenalinerush »

ik heb een quechua diosaz raid 17 en ben daar tot nu toe heel content van. Beweegt geen millimeter tijdens zware afdalingen. drinkzak van 2liter. kleine zakjes aan de zijkanten, regenhoes en 15liter inhoud. Meer dan genoeg om het gerief voor 2 man mee te nemen. 29eurotjes heeft dat spel gekost.
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Mountain challenger wrote:
adrenalinerush wrote:ik heb een quechua diosaz raid 17 en ben daar tot nu toe heel content van. Beweegt geen millimeter tijdens zware afdalingen. drinkzak van 2liter. kleine zakjes aan de zijkanten, regenhoes en 15liter inhoud. Meer dan genoeg om het gerief voor 2 man mee te nemen. 29eurotjes heeft dat spel gekost.
En waar koopt ge da spel?
OK. Ik heb het al gevonden. Decathlon dus!
Tronik
Mountainbiker

Post by Tronik »

Ik heb er ene van AGU.drinkzak van 2 liter,inhoud 12liter en regenhoes.
tof zakske~50euro 8)
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Als er nog iemand een aankoop overweegt, ik heb nog een Camelbak LOBO te koop staan.
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

S k u l l wrote:Als er nog iemand een aankoop overweegt, ik heb nog een Camelbak LOBO te koop staan.
Prijs?
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

RockShark wrote:Prijs?
Check pb zodat we niet off topic gaan.
Post Reply