Grand raid Godefroy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

[quote="DdT"]Enkele maanden info gekregen dat we eerste de 90 km lus zouden krijgen. Aan de kaartjes te zien zou dit dus toch het geval niet zijn. Weet iemand hier iets meer over? (160km)[/quote]
het plannetje is tov vroeger dus niet gewijzigd...zelfs de beide mogelijke rijrichtingen staan vermeld. Organisatorisch is het best om eerst de 70 en dan pas de 90 te rijden...zo bots je als snellere 160-rijder op de achterhoede van de 90 ipv de 70 en zonder afbreuk te doen aan eender wie, er zit toch een verschil in rijcapaciteiten, vooral bergaf.

Enige echt goede oplossing is eerst 70 en dan 90 met een zeer vroege start van de 90-km zodat ge niet in elkaars vaarwater komt. Maar daar is in het verleden tot in het oneindige over gezeverd :wink:

succes in ieder geval...hopelijk voor mij eerst de 70 en dan de 90: dan komt ge door camping Halliru...en kan ik ewa supporteren =D>
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Ik sta klaar om te vertrekken. Al die regen. ik hoop dat het ginder nog wat droger ligt. Morgen (zaterdag dus) de blosorit in VRESSE doen en checken hoe het zit met de ondergrond :-?
Slukes
BENd over
Mountainbiker

Post by BENd over »

Weet er iemand tot hoe laat je de startnummers voor de 70 km kan ophalen.
Alvast bedankt
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

http://www.x-free.be/templates/home.php?lng=nl

En, als ik het goed lees kan je op zaterdag nog inschrijven :wink: :wink:

Maar, ik ga er een rustig 70 km tochtje van maken aan TT tempo!
delou
Mountainbiker

Post by delou »

als ik het goed begrijp, moet je uw nummer voor zondag 7.30 afhalen??
ik doe de 70km, dus start om 8.45, moet er dan 1.15u op voorhand zijn afwa??? man man moe 2.15min rijden dus om 5u opstaan pffff...
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

wat zou het weer zijn momenteel ? en voor zondag wat zijn de voorspelingen ?
danku
canyon
Mountainbiker

ZWAARDER OF MINDER ZWAAR

Post by canyon »

Is de GRG zwaarder om te doen of de Houffa marathon...
Waar zit em precies het verschil tussen beide? heb het over de 70 km
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Net terug thuis van de GRG.
Gisteren de tijdrit gereden 50e op 117,ok voor een amateur :-?
Vandaag dan de 70km gereden,alé,gezweet,geploeterd geslierd en gereden.
Jammer dat het water met bakken uit de hemel viel en de rest naar beneden liep #-o
Twas de 1e keer en dacht op 5u binnen te zijn,tzijn er 5u23min geworden.
Vele plaatsen onberijdbaar door de aanhoudende regen.
Toch es tof om te rijden,bij droog weer moet dit subliem zijn.
Minpunten:
- geen stroomvoorziening op La Gernelle;hoewel toch beloofd
- povere douches als je weet dat er voor de 70km al 500 inschrijvingen waren??
- nog slechter; de afspuitstand.

Blijkbaar is dit op al die meerbetaalde evenementen hetzelfde probleem [-X
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

ziezo de 70 km (77op mijn teller :-D ) zit er ook weer op. Vermits op de raid de hautes fagnes veel last van kramp gehad, beslist om wat te beter te doseren en het heeft zijn vruchten afgeworpen, tot km 50 heel vlotjes overleefd, zelfs op de gechronometreerde klim nog mooi kunnen uithalen. Tot na 55 km men bevestigingsboutje van men zadel genoeg had van zijn bestaan en een tweede leven begon als archeologische vondst voor het nageslacht. Gelukkig was daar de derde bevoorrading en dus dacht ik technische bijstand, men probleem uitgelegd en die mannen doodleuk: "aja der komt niemand meer voor technische bijstand..." Persoonlijk vind ik dat zwaar niet kunnen dat er op zo'n evenement geen fietsenmakers zijn, in rdhf & ardennes trophy waren er telkens goed voorziene reparatiestanden maar hier ging dat blijkbaar niet. Dan maar de laatste 20 km zonder zadel afgemaald, wel veel gestapt want klimmen alleen uit het zadel is héél lastig. Al bij al een modderige maar geslaagde dag.

om af te sluiten een tip aan de organisatie, mss ietsje professioneler aanpakken, gelijk de afspuitstand & bevoorrading bij een middelmatige tt (waar je 4€ voor betaald) is stukken beter

Hendrik
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

@ Hendrik Ik stond ook juist aan de 3e bevoorrading toen je der aan kwam.
Post Reply