06/09/08 Wevelgem - Kluis - Wevelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fuerzabert
Mountainbiker

Post by Fuerzabert »

De pijltjesploegen zijn nog onderweg maar sinds deze middag regent het boven het parcours... Het zal dus wel wat nattig aanvoelen vrees ik...
David D
Mountainbiker

Post by David D »

De pijltjesploegen zijn ondertussen terug thuis... :roll:
Alles is natuurlijk wat nat van de regen van vandaag maar alles is wel goed berijdbaar mits natuurlijk enkele plassen en drassige stroken.
Een goede modderband kan op bepaalde plaatsen wel van pas komen.

Morgenvroeg rijden er nog mensen voor om het parcours voor een laatste keer te controleren en dan beslissen we eventueel nog om echt onberijdbare stukken eruit te halen.

Ook gezien dat er pijltjes op bepaalde plaatsen weggenomen worden :evil: dus morgenvroeg nog extra werken om jullie van een perfect uitgepijld parcours te laten genieten.
We zullen opnieuw pijltjes hangen en daarbij grote kalklijnen strooien zodat jullie niet kunnen missen.

Maar het belangrijkste!: morgen geven ze goed weer (Sabientje toch) 8)
roy111
Mountainbiker

Post by roy111 »

Leg alvast maar een vat Trollenbier aan! :drunk:
Killerbeetje
Mountainbiker

Post by Killerbeetje »

Met een bende raketmannen zullen we morgen ook aanwezig zijn op een van de betere tochten van de streek =D> Groetjes en tot op de Kluis
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

zal ook nog eens mijn spatbordje zoeken op zolder......
Den Tourist
Mountainbiker

Post by Den Tourist »

Hallo, lang geleden é! ik heb een vraagje aan iedereen. Weet er iemand waar en wanneer het winter seizoen begint? Ik heb dit nog nergens gelezen. Dank voor het spoedig antwoord.

Wij komen zeker af!! met 3 man! tot morgen hopelijk beter weer é!
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

Killerbeetje wrote:Met een bende raketmannen zullen we morgen ook aanwezig zijn op een van de betere tochten van de streek =D> Groetjes en tot op de Kluis
aha, als mijn goede vriend k-b tje komt, dan ik ook.
(ge weet immers nooit dat er ne beker te winnen is!)
als t droog is voor de 110. Bij regen uit sympathie voor de 50 of zo.

K-b tje: vorige week een joekel van een beker gewonnen in Colembert!
onzen sponsor zal trots zijn :-D :-D
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Ik kom niet af. Mijn vork lekt en kan het voorlopig niet aan. En met die beurs in friederichshaven (of hoe het ook geschreven is), konden de fm's de onderdelen niet op tijd meer krijgen. :cry: :evil: ](*,) :(

Dus, tot deze winter dan maar é!!
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi :bounce: :bounce: :bounce:

net terug van Wevelgem.
Deze morgen vroeg vertrokken en om 07.00 uur stipt stond ik aan de inschrijvingstafel. Eerst mijn voertuig op de parking van het schooltje gezet en dan klaar om te vertrekken. Met pijn in het hart kon ik maar de 70 km doen, daar ik nog andere prioriteiten had deze namiddag (het vrouwke :roll: ).
Wat te vertellen van het parcours. Dit lag er al bij al goed bij. Met hier en daar een stukje slechter(lees bijna niet te doen). Maar al bij al viel het goed mee. Het off road gehalte was op de 70 dik in orde. De bepijling was ok, maar hier en daar een pijlke en een gevaarsbordje meer mocht zeker wel. Maar goed, we zijn niet verkeerd gereden en dat is het belangrijkste.
De tocht zelf is al redelijk zwaar, maar de natte zuigende ondergrond en het licht briesje die er stond deze morgen #-o , hebben het zaakje nog wat zwaarder gemaakt.
Er zaten echt wel een paar hele mooie stukken bij, oa de doortocht in Bellegembos waar een boom de weg versperde van een wel heel mooi beklimmingske. Jammer genoeg moest ik daar van de fiets en diende ik te voet tot boven te kruipen :( . Ook dat laatste stuk in het natuurdomein was prachtig. Daar zelfs effe met de boswachter gepraat die alles bekeek met een goedkeurend oog. Voor hem waren er in ieder geval geen problemen met de doortocht in het domein. =D> =D> =D>
De bevoorradingen waren dik in orde. Er stond een serieus buffet klaar. Had ik van alles gegeten, dan had ik zeker een indigestie opgedaan tijdens het fietsen.
Voor de rest was alles dik in orde. Een prachtige afspuitstand, ,nen goeie apres met een lekkere "stutte en een klakse".

Mij beoordeling voor de 70 km (die er ook wel op de kilometer 70 waren bij mij
Parcours 10/10
Bepijling 7/10
Afspuitstand 10/10
Parking 10/10
Douches niet gebruikt
Apres 10/10
Aan de organisatie =D> =D> =D>
Dus Wevelgem see ya next time.

Greetz
Wes :bounce: :bounce: :bounce:
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

de 110 uitgereden =D>
de wind en wat natte stroken zorgden voor extra energieverbruik

de keuze naar kluis is m.i. een grote sportieve verbetering!

dus alles was prima , thanks voor organisatie en tot volgend jaar ( nr de kluis)
rond 13h30 in kantine was het wel opvallend kalm....
passage in bellegem was inderdaad super!

misschien verdient deze duo-organsatie wel meer volk?
Post Reply