20-21 sept. GP Roel Paullissen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
WIP
Mountainbiker

20-21 sept. GP Roel Paullissen

Post by WIP »

Ons team zal sterk vertegenwoordigd worden.

Ikke ook met mijn vrouw haar veloke, noodgedwongen :evil:
Woman Design = veiliger aan het kruis hé :lol:
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Waar is meer info te vinden? Inschrijvingen...?

Nevermind, heb het al gevonden op http://gp.roelpaulissen.com/
mega mindy
Mountainbiker

Post by mega mindy »

Ik ga er ook aanwezig zijn met men 3 mannen.
Tzal zwaar weekendje worden zaterdag roel paulissen en zondag van safety jogger in oudenaarde.
Maaaaaaaaaaar volgend weekend trekken we met z'n allen samen eerst voor weekend naar vielsalm mountainbike weekend.
Hopelijk is men maatje zijn elleboog genezen en is het vocht eruit :lol:
Morgen ga ik zijn 2 boys gaan steunen in thernys ofzo :wink: jaja supporteren he.
xxxx
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

mega mindy wrote:Ik ga er ook aanwezig zijn met men 3 mannen.
Tzal zwaar weekendje worden zaterdag roel paulissen en zondag van safety jogger in oudenaarde.
Maaaaaaaaaaar volgend weekend trekken we met z'n allen samen eerst voor weekend naar vielsalm mountainbike weekend.
Hopelijk is men maatje zijn elleboog genezen en is het vocht eruit :lol:
Morgen ga ik zijn 2 boys gaan steunen in thernys ofzo :wink: jaja supporteren he.
xxxx
Ja ja zal zwaar weekend worden 3uren race ,safty jogger en dan als afsluiter in oktober Bart Brentjes marathon.Eerst men 2 boys voorlaatste kidstrophy te roel paulissen om de week daarop de finale te rijden in Houffalize en de grote prijsuitreiking s'avonds.Ja hopelijk is de elleboog genezen (koudvuur gekregen in linkerarm )door enkele weken geleden schaafwonden op te lopen na val.Morgen ist in Blegny wedstrijd :-)op en rond Fort van Barchon.Nog wa punten sprokkelen voor de competitie.
fasboy
Mountainbiker

Post by fasboy »

ik mijn wonden aan het likken van afgelopen zaterdag,zwaar gevallen op een afdaling in de kidstrophy(schouder blessure opgelopen) #-o
morgen foto's nemen hopelijk niks erg want komend weekend vielsalm enzo nog ieder week gevuld weekdn,zou jammer zijn mocht dit allemaal in het water vallen :cry:
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Voor de inschrijvingen van de 3 uren even mailen naar lmtb@skynet.be deze krijg je dan per Email invullen en terug sturen mailen en natuurlijk de startnummers worden toegekend na storting van het bedrag =D>
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

fasboy wrote:ik mijn wonden aan het likken van afgelopen zaterdag,zwaar gevallen op een afdaling in de kidstrophy(schouder blessure opgelopen) #-o
morgen foto's nemen hopelijk niks erg want komend weekend vielsalm enzo nog ieder week gevuld weekdn,zou jammer zijn mocht dit allemaal in het water vallen :cry:

Tja ge kunt nog veel leren van de kids he :-D :-D .En hoe voelde het Fort van Blegny aan ,je hebt het letterlijk het van heel dicht bijgezien :drunk: :drunk: .
Grapke he
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

kan ik hier gewoon aan deelnemen als ik een vergunning heb? een wielerboekje en vergunning dus?
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Thomas_trekracing wrote:kan ik hier gewoon aan deelnemen als ik een vergunning heb? een wielerboekje en vergunning dus?
YEP
Post Reply