Kijk degenen die dat niet vanzelfsprekend vinden ga je niet met je pact bereiken, ik laat geen kruimel afval achter wanneer ik ga fietsen en ik rij niemand van de baan en ik stop wanneer ik een andere fietser langs de kant van de weg zie staan met pech om te kijken of hij/zij misschien hulp nodig heeft. Nochthans heb ik geen pact ondertekend, ik denk gewoon dat het met gezond verstand en opvoeding te maken heeft.Mojobiker wrote:Sommigen vinden dit vanzelfsprekend, maar er zijn er blijkbaar toch die dat niet vinden. Daarom deze rubriek. Als je het op jouw manier bekijkt is gans het forum "mountainbike.be" niet nodig want ja, je kan toch alles vinden in gebruiksaanwijzingen, internet, ...pt3r wrote:Dit onderteken ik niet wegens te vanzelfsprekend; ik ben oud en wijs genoeg om te weten hoe ik mij moet gedragen daar heb ik geen pact voor nodig. Als we al een pact moeten ondertekenen om aan te geven dat we ons een beetje sociaal gedragen dan vind ik het ver gekomen. Wat is het volgende pact; ik beloof dat ik niemand voor de lol spontaan op zijn muil sla?
Een glas water kan half vol zijn of half leeg. Dat is zoals je het zelf bekijkt.
Mojo
Oproep voor meer respect voor natuur en medebiker
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!