Hey
ik ben ingeschreven, maar nog niet betaald.
Maar dit zou ik vandaag beslissen.
Maar ik twijfel of het echt wel de moeite is in bouillon en of de bastognarde geen mooier parcours biedt...
vele groetjes
Steven
Grand raid Godefroy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Niet iedereen is zo ne akrobaat als jij,ik zou ne Noby Nic vooraan steken,serge wrote:Racing Ralph voor en achteraan.MX jorgy wrote:Effe totaal iets anders.
Met welke banden rijden de meesten?
maar zondag ga ik lekker feesten op de doop van men eerste kleinkindje.
Goeie moed op die 160Km Serge.Hoe zou het met de mannen zijn in de Trans Tirol?Zit er steeds aan te denken,toch spijt dat ik er niet bij kon zijn.
- serge
- Mountainbiker
- Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Akrobaat, is niet nodig, gewoon niet te veel druk in de banden.roger wrote:Niet iedereen is zo ne akrobaat als jij,ik zou ne Noby Nic vooraan steken,serge wrote:Racing Ralph voor en achteraan.MX jorgy wrote:Effe totaal iets anders.
Met welke banden rijden de meesten?
maar zondag ga ik lekker feesten op de doop van men eerste kleinkindje.
Goeie moed op die 160Km Serge.Hoe zou het met de mannen zijn in de Trans Tirol?Zit er steeds aan te denken,toch spijt dat ik er niet bij kon zijn.
Niet te veel drinken de zondag hé. Ik denk er ook dikwijls aan, volgend jaar ben ik zeker terug van de partij.
Voor mij is het de derde keer dat ik meedoe aan de 90km en deze keer samen met mijn bikemaat(voor hem zijn eerste marathon).
Wij vertrekken zaterdagmiddag met de mobilhome en hopen plaats te hebben op camping halliru.
Weet er iemand of het goed te doen is om te voet naar de tent met de pasta en muziek te gaan vanuit de camping ?
Hopende op een beetje zon
wil ik iedereen succes wensen 
Wij vertrekken zaterdagmiddag met de mobilhome en hopen plaats te hebben op camping halliru.
Weet er iemand of het goed te doen is om te voet naar de tent met de pasta en muziek te gaan vanuit de camping ?
Hopende op een beetje zon