Van waar zijn jullie?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Slipsnifter
- Mountainbiker
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
ik uit zele dus wie weet komen we elkaar wel eens tegenOlympia wrote:Ik ben hier nieuw & ook beginnend mountainbiker,ik ben van Overmere
Molenbeek-Wersbeek (Bekkevoort). Zal me dan ineens maar een beetje voorstellen he.
Ik ben 42 jaar en rijd ongv. een jaartje met de Mtb. Ik ben een rustige biker en probeer zo min mogelijk de anderen te hinderen Ik lees hier al geruime tijd mee op de achtergrond en heb daarbij veel opgestoken waarvoor dank aan allen.
Groetjes
Ik ben 42 jaar en rijd ongv. een jaartje met de Mtb. Ik ben een rustige biker en probeer zo min mogelijk de anderen te hinderen Ik lees hier al geruime tijd mee op de achtergrond en heb daarbij veel opgestoken waarvoor dank aan allen.
Groetjes
Als je ooit eens in de streek,graag eens samen wil gaan rijden,kom daar dikwijls ,door de bossen achter het Donkmeer, in Zele uit,maar ben wel geen laagvlieger hoor,geniet graag van de streekgeitenboer wrote:ik uit zele dus wie weet komen we elkaar wel eens tegenOlympia wrote:Ik ben hier nieuw & ook beginnend mountainbiker,ik ben van Overmere
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
ik ben van tielt winge ligt er vlakbij ehbikerbee wrote:Molenbeek-Wersbeek (Bekkevoort). Zal me dan ineens maar een beetje voorstellen he.
Groetjes