Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

hoe hoger het gemiddelde, hoe makkelijker het gereden parcour :wink:
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

ducman wrote:hoe hoger het gemiddelde, hoe makkelijker het gereden parcour :wink:
... of hoe langer en smoother de downhill stukken. :lol:
Caedmon
Mountainbiker

Post by Caedmon »

als je steeds hetzelfde parcours doet zegt het gemiddelde wel iets, en dit is nu net wat ik van plan was....
sorrow
Mountainbiker

Post by sorrow »

Caedmon wrote:als je steeds hetzelfde parcours doet zegt het gemiddelde wel iets, en dit is nu net wat ik van plan was....
niet waar, gemiddelde houdt geen rekening met het type training, wind, enz....

Het enige wat telt is de duur van de training, trapfrequentie, hartslag en vermogen.
Geerthawk
Mountainbiker

Post by Geerthawk »

sorrow wrote:
Caedmon wrote:als je steeds hetzelfde parcours doet zegt het gemiddelde wel iets, en dit is nu net wat ik van plan was....

Het enige wat telt is de duur van de training, trapfrequentie, hartslag en vermogen.
Ik geef alleen maar echt om de kilometers zenne, maakt mij nie uit wat het gemiddelde is want dat is soms toch laag als je vind dat je goed hebt gereden.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Geerthawk wrote:
sorrow wrote:

Ik geef alleen maar echt om de kilometers zenne, maakt mij nie uit wat het gemiddelde is want dat is soms toch laag als je vind dat je goed hebt gereden.
100km op de baan is peanuts, 20 km in den blubber daarentegen 8)
W3S
Mountainbiker

Post by W3S »

zaterdagmorgen 45 km op mountainbike in oudenburg en 's middags nog een beetje rond gereden op de baan zodat ik uitkwam op 76 km.

zondag 73 km gefietst :-D
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

4 km met de Batavus heen en terug naar frituur De Nieuwe Ring in Westerlo :oops:
Quality time met de kids, half 9 in hun bedje,geen tijd meer om te trainen, geen tijd en goesting meer om te koken, rap nr frituur... :(
Toch maar de velo gepakt om de schijn op te houden :lol:

Set wielen en een vork gekocht van Benneke, (dik in orde trouwens =D ) daarnet rap biba's en Z-Maxxen op de velgjes gestoken.
Ik ben eigenlijk een beetje een technische analfabeet, maar heb nu een fijn projectje om aan mijn skills te werken.

Ik ga mijn "oude" Delira upgraden tot een volwaardig race-machien.
Ik wou eerst een nieuwe bike kopen, maar aangezien we volgend jaar beginnen te verbouwen, heb ik daar eigenlijk geen centen voor :(

Wielen en vorkje heb ik nu al, ga een bod doen op de HS33 hier op het forum, ofwel een setje schijremmen zoeken.
Dan nog een degelijke groep erop, Deore, maar liefst LX eigenlijk en ik kan beginnen bouwen.
En forgeant, on devient forgeron zeggen ze toch hé! :wink:
Ik heb tijd met hopen, als er iemand wa materiaal heeft dat onder de voet ligt, laat maar iets weten, ik kom met plezier je garage opruimen :-D
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Ik heb nog een ouwe kast liggen, moet naar het stort, je mag het hebben :lol:
Voor de rest, 20 km op de baan, naar Didden in Lanklaar mijn kettingen halen (voor de Stilh zaagmachien) ....giene vet...
Morgen naar en van 't werk...
Vrijdag hopelijk vlammen in de bossen hier !!!! het moet een grandiose dag worden, weer of geen weer :-D
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

72km 148HR gem gisteren....
Post Reply