Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Ik geef alleen maar echt om de kilometers zenne, maakt mij nie uit wat het gemiddelde is want dat is soms toch laag als je vind dat je goed hebt gereden.sorrow wrote:niet waar, gemiddelde houdt geen rekening met het type training, wind, enz....Caedmon wrote:als je steeds hetzelfde parcours doet zegt het gemiddelde wel iets, en dit is nu net wat ik van plan was....
Het enige wat telt is de duur van de training, trapfrequentie, hartslag en vermogen.
- J.E.
- Mountainbiker
100km op de baan is peanuts, 20 km in den blubber daarentegenGeerthawk wrote:Ik geef alleen maar echt om de kilometers zenne, maakt mij nie uit wat het gemiddelde is want dat is soms toch laag als je vind dat je goed hebt gereden.sorrow wrote:niet waar, gemiddelde houdt geen rekening met het type training, wind, enz....Caedmon wrote:als je steeds hetzelfde parcours doet zegt het gemiddelde wel iets, en dit is nu net wat ik van plan was....
Het enige wat telt is de duur van de training, trapfrequentie, hartslag en vermogen.
4 km met de Batavus heen en terug naar frituur De Nieuwe Ring in Westerlo
Quality time met de kids, half 9 in hun bedje,geen tijd meer om te trainen, geen tijd en goesting meer om te koken, rap nr frituur...
Toch maar de velo gepakt om de schijn op te houden
Set wielen en een vork gekocht van Benneke, (dik in orde trouwens =D ) daarnet rap biba's en Z-Maxxen op de velgjes gestoken.
Ik ben eigenlijk een beetje een technische analfabeet, maar heb nu een fijn projectje om aan mijn skills te werken.
Ik ga mijn "oude" Delira upgraden tot een volwaardig race-machien.
Ik wou eerst een nieuwe bike kopen, maar aangezien we volgend jaar beginnen te verbouwen, heb ik daar eigenlijk geen centen voor
Wielen en vorkje heb ik nu al, ga een bod doen op de HS33 hier op het forum, ofwel een setje schijremmen zoeken.
Dan nog een degelijke groep erop, Deore, maar liefst LX eigenlijk en ik kan beginnen bouwen.
En forgeant, on devient forgeron zeggen ze toch hé!
Ik heb tijd met hopen, als er iemand wa materiaal heeft dat onder de voet ligt, laat maar iets weten, ik kom met plezier je garage opruimen
Quality time met de kids, half 9 in hun bedje,geen tijd meer om te trainen, geen tijd en goesting meer om te koken, rap nr frituur...
Toch maar de velo gepakt om de schijn op te houden
Set wielen en een vork gekocht van Benneke, (dik in orde trouwens =D ) daarnet rap biba's en Z-Maxxen op de velgjes gestoken.
Ik ben eigenlijk een beetje een technische analfabeet, maar heb nu een fijn projectje om aan mijn skills te werken.
Ik ga mijn "oude" Delira upgraden tot een volwaardig race-machien.
Ik wou eerst een nieuwe bike kopen, maar aangezien we volgend jaar beginnen te verbouwen, heb ik daar eigenlijk geen centen voor
Wielen en vorkje heb ik nu al, ga een bod doen op de HS33 hier op het forum, ofwel een setje schijremmen zoeken.
Dan nog een degelijke groep erop, Deore, maar liefst LX eigenlijk en ik kan beginnen bouwen.
En forgeant, on devient forgeron zeggen ze toch hé!
Ik heb tijd met hopen, als er iemand wa materiaal heeft dat onder de voet ligt, laat maar iets weten, ik kom met plezier je garage opruimen
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik heb nog een ouwe kast liggen, moet naar het stort, je mag het hebben :lol:
Voor de rest, 20 km op de baan, naar Didden in Lanklaar mijn kettingen halen (voor de Stilh zaagmachien) ....giene vet...
Morgen naar en van 't werk...
Vrijdag hopelijk vlammen in de bossen hier !!!! het moet een grandiose dag worden, weer of geen weer
Voor de rest, 20 km op de baan, naar Didden in Lanklaar mijn kettingen halen (voor de Stilh zaagmachien) ....giene vet...
Morgen naar en van 't werk...
Vrijdag hopelijk vlammen in de bossen hier !!!! het moet een grandiose dag worden, weer of geen weer