new mini of juicy 7
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
Ik weet niet hoe het zit met de Mini's, maar mijn ervaring is dat ik met mijn Moto V2's telkens dacht: 'Ik Hope dat ik kan remmen en nergens opkwak' 
-
king_of_nothing
- Mountainbiker
Post by king_of_nothing »
vroeg mij al af of dat normaal was (dat je zoveel kracht daarop moet zetten), iemand heeft mij ooit gezegd dat hij dat met een plastieken bandenlichter doet (bij zijn xt remmen) , ... wel één keer geprobeerd, heb nu twee bandenlichtersSusXT wrote:Idd, mijn XT's duw ik terug met de minste kracht. Bij de Juicy's moest ik flink wringen met mijn schroevendraaierke.Hubertje wrote:fuck avid. Niks dan shit met de zuigertjes in de modder, of je moet ze na iedere rit uitgebreid onderhoud geven. Veel te veel sticky pistons. Klote om uit te lijnen.
Dat zal dan wel aan de bandenlichter liggen of aan de gebruikte techniek. Ik gebruik net zoals SusXT een plastic bandenlichter en dat werkt zonder probleem.king_of_nothing wrote:vroeg mij al af of dat normaal was (dat je zoveel kracht daarop moet zetten), iemand heeft mij ooit gezegd dat hij dat met een plastieken bandenlichter doet (bij zijn xt remmen) , ... wel één keer geprobeerd, heb nu twee bandenlichtersSusXT wrote:Idd, mijn XT's duw ik terug met de minste kracht. Bij de Juicy's moest ik flink wringen met mijn schroevendraaierke.Hubertje wrote:fuck avid. Niks dan shit met de zuigertjes in de modder, of je moet ze na iedere rit uitgebreid onderhoud geven. Veel te veel sticky pistons. Klote om uit te lijnen.![]()
-
king_of_nothing
- Mountainbiker
Post by king_of_nothing »
als ge wilt mag je het komen proberen ze, gegarandeerd dat hij plooit, zelf een dunne schroevendraaierke durft al door te plooien.pt3r wrote:Dat zal dan wel aan de bandenlichter liggen of aan de gebruikte techniek. Ik gebruik net zoals SusXT een plastic bandenlichter en dat werkt zonder probleem.king_of_nothing wrote:vroeg mij al af of dat normaal was (dat je zoveel kracht daarop moet zetten), iemand heeft mij ooit gezegd dat hij dat met een plastieken bandenlichter doet (bij zijn xt remmen) , ... wel één keer geprobeerd, heb nu twee bandenlichtersSusXT wrote: Idd, mijn XT's duw ik terug met de minste kracht. Bij de Juicy's moest ik flink wringen met mijn schroevendraaierke.![]()