new mini of juicy 7

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Ik weet niet hoe het zit met de Mini's, maar mijn ervaring is dat ik met mijn Moto V2's telkens dacht: 'Ik Hope dat ik kan remmen en nergens opkwak' :lol:
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Al eens gedacht aan Magura ? :P
pcbiker
Mountainbiker

Post by pcbiker »

of formula, zeer tevreden dervan
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Hubertje wrote:fuck avid. Niks dan shit met de zuigertjes in de modder, of je moet ze na iedere rit uitgebreid onderhoud geven. Veel te veel sticky pistons. Klote om uit te lijnen.
Idd, mijn XT's duw ik terug met de minste kracht. Bij de Juicy's moest ik flink wringen met mijn schroevendraaierke.
king_of_nothing
Mountainbiker

Post by king_of_nothing »

SusXT wrote:
Hubertje wrote:fuck avid. Niks dan shit met de zuigertjes in de modder, of je moet ze na iedere rit uitgebreid onderhoud geven. Veel te veel sticky pistons. Klote om uit te lijnen.
Idd, mijn XT's duw ik terug met de minste kracht. Bij de Juicy's moest ik flink wringen met mijn schroevendraaierke.
vroeg mij al af of dat normaal was (dat je zoveel kracht daarop moet zetten), iemand heeft mij ooit gezegd dat hij dat met een plastieken bandenlichter doet (bij zijn xt remmen) , ... wel één keer geprobeerd, heb nu twee bandenlichters #-o :lol:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Ik ben allesinds zeer tevreden over de mini's. Vooral zeer gebruiksvriendelijk, goeie werking, licht en eye-catching :wink:
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Op mijn bike zat standaard juicy 7. Slecht zou ik ze niet durven noemen maar heb ze vervangen door hope mono mini en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Echt super remmen.
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

king_of_nothing wrote:
SusXT wrote:
vroeg mij al af of dat normaal was (dat je zoveel kracht daarop moet zetten), iemand heeft mij ooit gezegd dat hij dat met een plastieken bandenlichter doet (bij zijn xt remmen) , ... wel één keer geprobeerd, heb nu twee bandenlichters #-o :lol:
Dat zal dan wel aan de bandenlichter liggen of aan de gebruikte techniek. Ik gebruik net zoals SusXT een plastic bandenlichter en dat werkt zonder probleem.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Ik heb de juicy's gehad en nu heb ik hope's, Mijn mening zeker voor de hope remmen gaan.
king_of_nothing
Mountainbiker

Post by king_of_nothing »

pt3r wrote:
king_of_nothing wrote:
SusXT wrote: Idd, mijn XT's duw ik terug met de minste kracht. Bij de Juicy's moest ik flink wringen met mijn schroevendraaierke.
Dat zal dan wel aan de bandenlichter liggen of aan de gebruikte techniek. Ik gebruik net zoals SusXT een plastic bandenlichter en dat werkt zonder probleem.
als ge wilt mag je het komen proberen ze, gegarandeerd dat hij plooit, zelf een dunne schroevendraaierke durft al door te plooien.
Post Reply