Omgeving Gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

Sari Indra wrote:Dit parcours is tot een dringende op knapbeurt toe. Nergens meer pijltjes te vinden...
Dat het een saaie route is, ga ik niet tegenspreken...
Maar de pijltjes zouden enkele weken geleden opnieuw aangebracht zijn.
Heinz
Mountainbiker

Post by Heinz »

TJ! wrote:
Sari Indra wrote:Dit parcours is tot een dringende op knapbeurt toe. Nergens meer pijltjes te vinden...
Dat het een saaie route is, ga ik niet tegenspreken...
Maar de pijltjes zouden enkele weken geleden opnieuw aangebracht zijn.
Inderdaad, dit is ook door de sportdienst Destelbergen gemeld:
http://www.mtbroutes.be/Oost-Vlaanderen ... ?year=2003
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

morgen, zo 11/01/04 is er tt die vertrekt aan de sporthal in destelbergen. Die zal grotendeels lopen over de blosoroute. Maar ik denk niet dat als je een tt rijdt, voldoende op de pijltjes zal letten om te zien of ze er nog allemaal staan.
beethoven
Mountainbiker

destelbergen, laarne

Post by beethoven »

Ik wil best eens meerijden met iemand of een andere uitstap in die buurt Ik ben altijd vrij op donderdag en zaterdag.
Treg
Mountainbiker

Post by Treg »

Woon zelf in centrum Gent en ga meestal biken met een ex-medestudent van net buiten Gent. Aangezien hij de streek uit zijnen broekzak kent is hij er in geslaagd van een (voor omgeving Gent) zeer gevarieerd parcour uit te stippelen. In de zomer loopt dit uit tot een goeie 80km. Moest er iemand geïnteresseerd zijn...
EDJE
Mountainbiker

Post by EDJE »

Ik ben van tegen de rooigemlaan.Ik heb ook al redelijk wat rontgetoerd in en rond het Gentse en ik kan niet anders zeggen dat het verschrikkelijk saai is.Er zijn schone stukken maar die liggen te ver van mekaar om een leuk parkoer te maken.Wat ik in de zomer wel doe is naar Gavere rijden met de fiets en daar de Blosoroute doen.Ik ben wel geinteresseerd om eens mee te rijden.Misschien zijn er stukken die ik niet ken.
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Ik studeer dit jaar ook in gent en heb toch al leuke fietstochtjes gedaan in de omgeving.

Gewoon kilometerkes vreten en richting vlaamse ardennen rijden. Daar zijn wel schoon routes te vinden. t is alleen klote als ge u al helemaal hebt leeggereden op zo'n parcours dat ge dan nog terug moet richting gent.
Een minder zware oplossing is de vaste route in Gavere gaan rijden. 40 km'tjes biken en daar dan nog een kilometertje of 30 bijtellen over asfalt.
Nielskie
Mountainbiker

Post by Nielskie »

Elke woensdag en donderdagnamiddag maak ik wel een toerke in de omgeving, Iemand die zin heeft om eens mee te fietsen mag altijd iets laten weten.
Ren&Stimpy
Mountainbiker

Post by Ren&Stimpy »

Bij de Mountainbike.be dagen staat nu een topic over de volgende zomertocht. Beethoven doet daar een tof voorstel om rond het Gentse een tocht te organiseren. Hij kent heel wat toffe plaatsen en zelf ken ik er ook wel heel wat. We zouden misschien Beethoven kunnen helpen met de organisatie. Ik vind dat wij van Gent ons niet mogen laten kennen. We hebben een schitterende stad en kvind dat we moeten tonen dat er ook mooi kan gebiked worden.
pat17
Mountainbiker

Post by pat17 »

yeah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gaan we daar niet in affronte mee vallen met ons Gents alternatief ?
Mooi biken in Gent ?
Waar ?
Post Reply