Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

ducman wrote:
pvandebe wrote:Zaterdag met de fully na wat geklommen en gedaald te hebben en offroad te zijn gegaan langs de Dender diep de Walen in. Had een 70 km, wel maar een gemiddelde van 23.1, was redelijk rap naar de knoppen door trainigske van vrijdag....en de wind stond verkeerd :evil:
tot waar kunt ge eignlijk langs den Dender? 'k ben nog ma tot in Geraardsbergen geraakt.......
In Geraardsbergen rij je de tweede brug naar rechts en dan aan die kant volgen (licht een supermarktje in 't begin dacht 'k). Dan rij je door het volgende dorpje en erna krijg je wat gravel en lichte putten enzo maar da's voor een km of 5 à 10. Het is met de koersfiets te doen hoor. En daarna [-o< daarna krijg je BREDE betonplaten - zeker twee keer zo breed als ons gekende denderpad - die evengoed zalig rijden en de natuur waar je dan in rijdt =D>

'k Ben onderweg wel ergens in een stadje (met wat sluisgedoe) terechtgekomen waar je dan moet kijken naar de bordjes van wandelaars om even verder de draad weer op te pakken.

Wat het offroad gedeelte betreft : Na dat eerste dorpje na Geraardsbergen beland je in de offroad tot een volgend dorpje met een opvallen sluizencomplex (laatste stukje is daar wel asfalt dacht 'k), daar moet je dan naar de linkerkant gaan en offroad verder tot het voornoemde stadje, dan nog een stukje offroad (ja, zelfs een single-trackje !) en dan volgen die brede betonbanen....
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Hemd wrote:@Verellen : Kdenk dat ik weet wie ge bedoelt :lol: Hij zal het nooit leren.

Hier ff mijn prestaties van het verlof.

14/08 Duitsland offroad : 3h mtb veeeeel hoogtemeters
15/08 Duitsland offroad : 2H mtb veeeeel hoogtemeters
16/08 2h road
17/08 Oeterdalmarathon 115km 5h
19/08 4h road
20/08 3h road
21/08 3H10m road
23/08 1h road
24/08 Kasterlee 40km offroad 2h
25/08 2H50 road
27/08 4H45m road
28/08 4H20m road
29/08 2H30m road
30/08 4H18m road
31/08 Malmedy Geromont 48km 1200 hoogtemeters

Dus goed uitgerust om terug te gaan werken.
=D>

zojust op't werk toegekomen 43km 26gem, véél f*cking wind :-?
Geerthawk
Mountainbiker

Post by Geerthawk »

4 KM naar school fietsen en 4 KM terug :cry: :cry: :cry:
Gedaan met de pret :(
Vaillant04
Mountainbiker

Post by Vaillant04 »

Zaterdag 47,3 Km op de baan (semi-slicks) met 147 HR gemiddeld.
Woensdag daarvoor 30,3 Km met 141 HR gemiddeld.

2de week aan het trainen nadat ik in het voorjaar mijn fietske had gekocht maar eigenlijk niet veel mee uitspookte. Conditie was blijkbaar beneden alle peil en was demotiverend om na 15 / 16 km al 'op' te zijn.

Onlangs beginnen lopen (start-to-run) met een hartslagmeter en sinds ik die ook gebruik voor te fietsen blaas ik mijn eigen niemeer op en geniet ik er veel meer van.

Ik vrees dak nu echt gebeten ben door de microbe want kan enkel nog denken aan fietskes en km fretten :)
(ben zelf beginnen ontbijten 's morgens !)
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Vaillant04 wrote:Zaterdag 47,3 Km op de baan (semi-slicks) met 147 HR gemiddeld.
Woensdag daarvoor 30,3 Km met 141 HR gemiddeld.

2de week aan het trainen nadat ik in het voorjaar mijn fietske had gekocht maar eigenlijk niet veel mee uitspookte. Conditie was blijkbaar beneden alle peil en was demotiverend om na 15 / 16 km al 'op' te zijn.

Onlangs beginnen lopen (start-to-run) met een hartslagmeter en sinds ik die ook gebruik voor te fietsen blaas ik mijn eigen niemeer op en geniet ik er veel meer van.

Ik vrees dak nu echt gebeten ben door de microbe want kan enkel nog denken aan fietskes en km fretten :)
(ben zelf beginnen ontbijten 's morgens !)
heb juist het zelfde gehad, 'k troost u, da wordt alleen nog erger.... :drunk:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

46 km, waarvan 29 in bossen en heide (Bassman als gids)....
de rest naar en van 't werk.
Spijtig dat het sneller donker wordt :cry:
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

ook terug van't werk 43km....
Caedmon
Mountainbiker

Post by Caedmon »

Deze morgen mijn allereerste mtb-ritje ooit afgewerkt, 31km aan 18,6km/h gemiddeld.
Het deed achteraf wel deugd, maar volgende keer ga ik toch voor een iets hoger gemiddelde:-).
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Caedmon wrote:Deze morgen mijn allereerste mtb-ritje ooit afgewerkt, 31km aan 18,6km/h gemiddeld.
Het deed achteraf wel deugd, maar volgende keer ga ik toch voor een iets hoger gemiddelde:-).
Een gemiddelde zegt absoluut niets.
sorrow
Mountainbiker

Post by sorrow »

pt3r wrote:
Caedmon wrote:Deze morgen mijn allereerste mtb-ritje ooit afgewerkt, 31km aan 18,6km/h gemiddeld.
Een gemiddelde zegt absoluut niets.
inderdaad, ze zouden de gemiddelde snelheid op een fiets computer moeten verbieden. Ik kijk enkel naar mijn trapfrequentie en mijn hartslag, mijn gemiddelde kan mij gestolen worden.
Post Reply