+1, en dan verwacht ge wel da ietske meer nie?Gweñito Gafotas wrote:Als ge juist 320 erokes gedokt hebt voor een tunig/onderhoud mogen ze 't wel snel oplossen hèHerder Steven wrote: De vorige keer hebben ze het snel opgelost en zie niet in waarom dat nu ook niet het geval zou zijn...
RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Een dozijn lefty 88+ stickers...ducman wrote:+1, en dan verwacht ge wel da ietske meer nie?Gweñito Gafotas wrote:Als ge juist 320 erokes gedokt hebt voor een tunig/onderhoud mogen ze 't wel snel oplossen hèHerder Steven wrote: De vorige keer hebben ze het snel opgelost en zie niet in waarom dat nu ook niet het geval zou zijn...
ik heb ook ooit es één laten tunen.........drie keer auf maain smikkel eer ik doorhad dat de tuning de oorzaak was dat mijn onderste vorkdeel weinig affaires had met het bovenste;ik dacht al dak de avond tervoor teveel gezauft had
wel gratis opgelost met onderhoud erbij(dankzij der bruno)
steven,ge weet ongeluk in het spel............
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Dacht net hetzelfde...
Daarnet de lbs gehad en het zou perfect normaal zijn...
Ik vind een vork die inveert met LO op niet normaal. Wat is anders het nut van een LO. Als je je wiel dan een beetje opheft, voel je de vork weer 'uitveren'. Als ik ga op de baan rij is het altijd met LO en ik heb nog nooit ondervonden dat de vork inzakte. Nu zou dit normaal moeten zijn. Stierenstront!
Vast = vast!
Bij mijn Rush was het niet normaal dat ie inveerde met LO op (is daarvoor naar Holland gestuurd), bij mn Taurine wel. Zal ook zo een regel zijn die niet altijd geldt...
@ Jef: zie je het nog zitten om mee te gaan?
Daarnet de lbs gehad en het zou perfect normaal zijn...
Bij mijn Rush was het niet normaal dat ie inveerde met LO op (is daarvoor naar Holland gestuurd), bij mn Taurine wel. Zal ook zo een regel zijn die niet altijd geldt...
@ Jef: zie je het nog zitten om mee te gaan?
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
er zit steeds een zekere tolerantie tussen de o-ring op de piston en de oliekamershacht.
Bij de ene vork al wat meer of minder dan de andere.
Kan zijn, maar als de vork het voor de tuning niet deed en nu wel, tja, dan is er toch een probleem. Heb een jaar geen probleem gehad met deze vork en nu zakt ie nog met lock-out... Waarom moet je anders een nog LO hebben? Van horen zeggen zou het kunnen dat door die tolerantie de vork in LO een paar cm inzakt (
), maar toch niet volledig tot het einde? Het ligt m gewoon aan de dichtingen. Ben niet van de slimsten, maar in dees geval heb k het toch aan het rechte eind denk ik.
De LO werkte toen ik de vork gaan afhalen was, maar bij de Rush werkte de LO de zaterdagavond ook nog en den zondag was ie kapot. Tja, het heeft gemarcheerd he...
Bij de ene vork al wat meer of minder dan de andere.
Kan zijn, maar als de vork het voor de tuning niet deed en nu wel, tja, dan is er toch een probleem. Heb een jaar geen probleem gehad met deze vork en nu zakt ie nog met lock-out... Waarom moet je anders een nog LO hebben? Van horen zeggen zou het kunnen dat door die tolerantie de vork in LO een paar cm inzakt (
De LO werkte toen ik de vork gaan afhalen was, maar bij de Rush werkte de LO de zaterdagavond ook nog en den zondag was ie kapot. Tja, het heeft gemarcheerd he...
- franco
- Mountainbiker
- Location: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon
Gij vallen, door tuning, hihi, zonder kunt ge dat ook, ik heb daar zelfs ergens foto's vanjimi wrote:ik heb ook ooit es één laten tunen.........drie keer auf maain smikkel eer ik doorhad dat de tuning de oorzaak was dat mijn onderste vorkdeel weinig affaires had met het bovenste;ik dacht al dak de avond tervoor teveel gezauft had
Wat geeft ge om die niet op het forum te zetten?