steven moet ik mee gaan mij of wil je het rustig houden.Herder Steven wrote:Ik ben voor het ongeluk geboren...![]()
Spijtig als je net 320 Euries neergeteld hebt voor onderhoud/tuning. Dikke kut dat ik weer naar Tervuren moet. Heb vrijdag meer dan 1.5 uur in de file gestaan op de ring van Brussel om er achter te gaan. Zie er al tegen op.
Btw, het was een zeer rustig ritje...![]()
RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- herder jef
- Mountainbiker
Post by herder jef »
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Kan het iets te maken hebben met het feit dat ik maar één vorkpoot zie? Mss "zat" in die rechtse de rebound?Herder Steven wrote:![]()
Tijdens een rustig ritje op de baan om mn kater weg te werken, gemerkt dat de vork al niet meer werkt... Gisteren tijdens het biken ook al ondervonden dat de vork volledig inzakte en nu zakt de vork ook in met de LO op. Hetzelfde als ik met de Rush gehad heb 2 maanden geleden...Ik begrijp dat niet, heeft net onderhoud en tuning gehad...
(ne Ferrari staat ook veel in panne, troost u)
Spreek je uit ondervinding, 6 jaar een 355 spider gehad en hij heeft mij geen enkele keer in de steek gelaten mijn duidse karren daartegenEl Perro Diablo wrote:Herder Steven wrote::
Kan het iets te maken hebben met het feit dat ik maar één vorkpoot zie? Mss "zat" in die rechtse de rebound?
(ne Ferrari staat ook veel in panne, troost u)
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Is net hetzelfde als met de Rush in Malmédy. Exact hetzelfde gevoel van de vork en probleem. Volgens mij zit er hier ook een dichting scheef. Olie zie ik niet, of het moet intern zijn. Imo is het opnieuw de luchtkartouche die geen lucht vasthoudt. Had het zaterdag al gevoeld, de fiets stond wat meer op zijn kop dan tevoren...Mister T. wrote:Wellicht olieverlies/lek...Hubertje wrote:.. wat niet wegneemt dat we nog steeds de oorzaak niet kennen..
Shit happens, maar vaak bij de Steven...
Echte oorzaak zal wel aan het licht komen als de vork wordt opengegooid. De vorige keer hebben ze het snel opgelost en zie niet in waarom dat nu ook niet het geval zou zijn...