- Wat de kilometers betreft kan ik jullie geruststellen, jullie zijn niet misreden.
In de afgelopen weken zijn door omstandigheden enkele stukken vervangen en/of geschrapt. Hierdoor is het totaal aantal kilometers gewijzigd en ik persoonlijk ben simpelweg vergeten deze in rekening te brengen. Mijn verontschuldigingen hiervoor.
- We hebben minsten 4 zwartrijders gespot, bedankt gasten we zijn blij dat jullie ons werk appreciëren en ook de dag voordien zagen we al op verschillende plaatsen bikers rijden
- Grappige anekdote (hoewel ietwat storend voor mij): iemand zij tegen mij dat ik niet wist wat mountainbike is, ik heb hem gelijk gegeven
- Ik hoop dat de 2 mensen die mij vroegen hoe ze het smalle balkje konden vermijden de weg gevonden hebben.
- Nee ik heb geen lief en voor zover ik weet ook geen dochter. Op de 2de bevoorrading stonden mijn ma en mijn zus.
Bedankt aan de 580 deelnemers, aan de eigenaars van de privé stukken (die zelfs af en toe eens iets extra hadden voorzien) en aan de mensen die ons geholpen hebben
Wij hopen jullie volgend jaar opnieuw te mogen verwelkomen.
@ lichterveldenaere: eirs naar de nonnekes brengen helpt