Hey Fons,
heel veel succes daar hé tijdens je race.
Alsook aan alle andere belgen daar hé!
Ik kijk echt al uit naar alle andere filmpjes.
Wekelijks maak ik een filmke van een mtb toerrit.
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Palmboy
- Mountainbiker
Bron: http://www.mtbike.be/?CategoryID=0&ArticleID=1005Na het schitterend resultaat van de Limburger gisteren bij de masters 60 + is er minder goed nieuws uit het kamp van Fons Moors. Deze nacht werd de ruit van zijn auto ingeslagen en zijn 5 fietsen gestolen. Het betreft 2 eigen fietsen, 2 van zijn schoonzoon en 1 van een vriend. Renner en camera-man Fons Moors maakt sinds dit jaar deel uit van het Granville-Morgane Blue team en werd vrijdag 7 de in zijn reeks op het WK voor masters in Pra Loup.
't Is echt een plaag aan het worden. Als ik zo ene vast krijg, ik zou hem halfdood slagen
Ik sla hem volledig dood, daarvoor zit ge maar 3 à 4 jaarPalmboy wrote:Bron: http://www.mtbike.be/?CategoryID=0&ArticleID=1005Na het schitterend resultaat van de Limburger gisteren bij de masters 60 + is er minder goed nieuws uit het kamp van Fons Moors. Deze nacht werd de ruit van zijn auto ingeslagen en zijn 5 fietsen gestolen. Het betreft 2 eigen fietsen, 2 van zijn schoonzoon en 1 van een vriend. Renner en camera-man Fons Moors maakt sinds dit jaar deel uit van het Granville-Morgane Blue team en werd vrijdag 7 de in zijn reeks op het WK voor masters in Pra Loup.
't Is echt een plaag aan het worden. Als ik zo ene vast krijg, ik zou hem halfdood slagen(En dan de dieven vrijuit en ik vlieg den bak is zoals dat gaat...)
Als ge hem kreupel mept, betaal je heel uw leven.
Blijf van andere mensen hun gerief af!
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Vandaag met mijn verzekeringsman gesproken.WIP wrote:IK ben het hier volledig mee ééns,
DAT ZE POTVERDORIE VAN EEN MENS ZIJN ZUUR VERDIENDE CENTEN AFBLIJVEN.![]()
Ben tijdens Houffamarathon 2008 zelf slachtoffer geweest van zo een schandalige diefstal.
Het geluk dat fons nog heeft is zijn Omnium.
Sterkte Fons,
Omnium verzekering gaat me niet helpen om ook maar één euro te krijgen.
Enkel de schade aan de auto gaat men betalen. En dat zal niet veel zijn. Men heeft het raam zelfs niet stuk geslagen maar de ruber waarin het glas zit werd los gesneden en het raam er uit genomen.
Het leven gaat verder.
Morgen ga ik mijn nieuwe Granville Fuse afhalen