Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Den Tim zal missch in Houffa gebleven zijn met een schoon mokke :lol:
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Jakke, Tielt-Winge op zondag lijkt wel iets te zijn, wat denk je ?

Tim,Glen...wat denken jullie hiervan ?

Stijn en Gunther indien jullie graag meegaan altijd welgekomen hé !
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ja Tom, lijkt mij zeer beestig toerke maar zal voor mij een iets te verre verplaatsing worden vrees ik, is 85km van hier. Mijn madam moet werken om 13u30, vandaar.
Ik zou de TT van Herne eens willen proberen, is 48km van hier en toch ook een mooie buurt. Ik weet het Tom er zijn geen douches en we zitten niet meer in Houffa waar je eens in de rivier kon rollen.

Zal weer maar lekker vettig doen en stinkend naar huis komen snakkend naar een lekkere douche. En maar zingen hé mannen, der hangt nog saas on a leppen, der hangt nog saas on a leppen,...

En jullie foto's al bewonderd op sportograf.de der zijn beestige exemplaren bij. Den Andy is gedisqualificeert op de 125km heb ik gezien.
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Ik en de Gunther gaan normaal gezien ook gaan rijden de zondag. :-D
Laat jullie nog iets weten wat de plannen zijn? Tielt of Herne.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Yoow mannen,

We gaan zondag rijden in Herne. Iedereen welkom !
We vertrekken rond 08h00 in Lebbeke dus als iemand wil meegaan laat nog een berichtje achter hier op het forum zo weten we wie er meegaat.
Zullen afspreken aan watertoren in Lebbeke.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ok mannen we zullen er staan :bounce:
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

vandaag per velo van thuis vertrokken richting bloso-hamme maar na twee minuten wast al over met de fun. opt tparcours aan de mirabrug een beetje te onstuimig geweest en over mijn stuur gedoken, plat op den buik met de rechterelleboog eronder (mijne goeien arm).
nog ff geprobeerd verder te rijden ma geen avans (hoorde iets kraken bij de val). het thuisfront dan maar gebeld en direct naar spoed gereden.
harde verdict: breuk van de elleboogkop (het ding onderaan dat uw onderarm stuurt). deed verschrikkelijke pijn omdat er bloed tussen het gewricht zat. eenmaal dat ervantussen gezogen viel het al bij al nog mee van pijn.
zit hier nu van pols tot schouder in de plaaster, drie weken werkonbekwaam en veel praktische problemen (geen autorijden! + de stomste zaken eerst: een boke plekken bv lukt langs geen kanten). #-o
moorfretter
Mountainbiker

Post by moorfretter »

Daaf wrote:vandaag per velo van thuis vertrokken richting bloso-hamme maar na twee minuten wast al over met de fun. opt tparcours aan de mirabrug een beetje te onstuimig geweest en over mijn stuur gedoken, plat op den buik met de rechterelleboog eronder (mijne goeien arm).
nog ff geprobeerd verder te rijden ma geen avans (hoorde iets kraken bij de val). het thuisfront dan maar gebeld en direct naar spoed gereden.
harde verdict: breuk van de elleboogkop (het ding onderaan dat uw onderarm stuurt). deed verschrikkelijke pijn omdat er bloed tussen het gewricht zat. eenmaal dat ervantussen gezogen viel het al bij al nog mee van pijn.
zit hier nu van pols tot schouder in de plaaster, drie weken werkonbekwaam en veel praktische problemen (geen autorijden! + de stomste zaken eerst: een boke plekken bv lukt langs geen kanten). #-o
Ai, das minder...
Ben deze morgen ook nog over het parcour gereden.
Waar ben je juist ten val gekomen? Toch niet in die put?
Allé ja, soigneer u wa en hopelijk moet ge nie te lang van den bike blijven. Veel beterschap!
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Daaf wrote:vandaag per velo van thuis vertrokken richting bloso-hamme maar na twee minuten wast al over met de fun. opt tparcours aan de mirabrug een beetje te onstuimig geweest en over mijn stuur gedoken, plat op den buik met de rechterelleboog eronder (mijne goeien arm).
Hou de moed erin Daaf, veel beterschap!!!
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

't Was vandaag in Herne een beestig ritje hé mannen, ik denk dat iedereen er heeft van genoten na de zeer zware rit van vorige week. Gunther kan zich toch niet inhouden hé, altijd maar vlammen. :lol:
Spijtig dat het de Jakke zijnen dag niet echt was, want het as echt een heel mooie tocht.
Volgende week zal ik spijtig genoeg verstek moeten geven, moet de laatste keer gaan vissen :-D
De meeste gaan naar Overmere zeker, de scheve villa gaan rechtzetten in den apres. Meestal is daar nog mosselen met friet te krijgen. Das misschien nog iets voor de Gunther, ze zullen wel gene foefcaffé hebben daar hé. En ook geen shoefkes
Post Reply